Så dom tog 2500:- för att byta EN packbox.?
Byter man bara en sida? Det verkar dumsnålt...
Så dom tog 2500:- för att byta EN packbox.?
Öhlins-personal är allergiska mot packboxar, det heter radialtätning..så jag säger alltid packbox för att reta dom!..ler
Jag kanske skall förtydliga lite. Jag rekommenderar verkligen ingen att med vetskap åka omkring med trasiga packboxar. I mitt fall skedde det utan vetskap, eftersom jag märkte skadan först när jag var 1 km hemifrån vid matbutiken. Från matbutiken och hem gick det verkligen inte fort. Till verkstan åkte hojjen släp trots att verkstan bara ligger 6 km bort.
Sensmoralen i mitt inlägg är väl snarare: Man får inte nödvändgitvis ett katastrofalt bortfall av bromsverkan om en gaffeloljan smetar ner bromsskivan. Skivbromsar verkar fungera förvånansvärt bra trots oljegegga. Det kan dock hända annat elände. Hamnar oljan på däckens slitbana i stället....
Nejdå, jag förstår att du precis som de flesta andra här också tar det på största allvar. Vilket man bör göra.
Jag försökte bara vara lite lustig.
Kanske dags att byta olja
Fullt med oseriösa svar här.. Får väll va en bättre person och ge dig ett seriöst svar istället
Packboxar läcker. Det kan finnas många orsaker. Men den vanligaste orsaken är att packningarna torkar under vintern.. Tyvärr så har Öhlinare tätare serviceintervaller.. (Kostar att ligga på topp )
Bactor Mc har jag för mig tar 1200:- för en gaffelrenovering... Kan nog vara knepigt att få tid. Så om du kan lämna in endast gaffelbenen så går det nog fortast!
Och för att svara på din fråga. Ja du måste tyvärr lämna in den igen.
Blir läckan plötsligt värre när du kör och du får olja på framskivan så är du rökt.
Been there done that! Var på en crossbana så slutade inte alls så illa som det kunde ha gjort!
Lycka till!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |