Superlight skrev:2124646Okej då
Ahhh, vad har du gjort!!? Det där var INTE snyggt, flamesen då menar jag. Vovven är väl en sak men de där hiskeliga flamesen skulle jag slita bort direkt
Superlight skrev:2124646Okej då
mloren skrev:2126249En bild på min och sonens(2 år) knarrar. Tyvärr i garaget och lär så förbli ett tag då jag går i gipspaket.
Ett par 5-ekrade magnesiumfälgar är dock beställt som en liten självtröstan för att lätta upp humöret.
Köpte dom privat från en kille i scottland.ski_extreme skrev:2126279Vart beställde du fälgarna?
(är pa jakt efter ngt "prisvärt" själv till min.)
Dee_cati skrev:2126218Ahhh, vad har du gjort!!? Det där var INTE snyggt, flamesen då menar jag. Vovven är väl en sak men de där hiskeliga flamesen skulle jag slita bort direkt
Va bara bakdäck tyvär..mloren skrev:2126289Köpte dom privat från en kille i scottland.
Skickade över pengarna i veckan som gick så nu är det bara att hoppas på att fälgarna dyker upp.
Här är visst ett par som passar din:
http://cgi.ebay.co.uk/Marvic-Penta-...ryZ88532QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
ski_extreme skrev:2126316Va bara bakdäck tyvär..
Superlight skrev:2126314Resten vad jag gjort tänker jag inte förklara för det verkar inte vara någon idé.
/Ssss
K-Micke skrev:2126361Jag ser i alla fall att du har monterat Stadshuset på tanken.
Det blev ju rätt ballt ju, nya fälgar?
/M
Superlight skrev:2126314Du har ingen smak och kan inte din historia Det är ju ett Nitro-Noridekaltrimkit (från WSBK-säsongen 2004). Resten vad jag gjort tänker jag inte förklara för det verkar inte vara någon idé.
/Ssss
K-Micke skrev:2126603Den här Multistradan är klart cool. Perfekt att köra på krokvägar.
Jag har lite svårt för Multins std-kåpor annars.
Dee_cati skrev:2126610Enligt Ducce-meken här i stan den bästa hoj som Ducce någonsin har tillverkat.
Dee_cati skrev:2126415Näe, jag drygar bara. Underbar hoj, vad har du mer gjort för skoj?
K-Micke skrev:2126603Den här Multistradan är klart cool. Perfekt att köra på krokvägar.
Jag har lite svårt för Multins std-kåpor annars.
K-Micke skrev:2126619Bäst på gatan kanske. På bana, nej.
Man kanske skulle ta en Multistrada 620 och sen strippa bort all onödigt. Det skulle nog bli en kul kurvsmiskarhoj, och inte så dyrt heller.
K-Micke skrev:2126619Bäst på gatan kanske. På bana, nej.
Man kanske skulle ta en Multistrada 620 och sen strippa bort all onödigt. Det skulle nog bli en kul kurvsmiskarhoj, och inte så dyrt heller.
snygg vovve har en sånn ja med irlSuperlight skrev:2124646Okej då
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |