Visst kan man lacka om men jag tycker det är tråkigt att de inte säljs gula från fabrik. Streetfightern har jag inte stenkoll på men visst har ingen av de nyare kåphojarna sålts i gult i något land?Du får ju inte klaga över problem som inte finns.
Jorå, AVA hade en gul 1098, omöjlig att sälja.Visst kan man lacka om men jag tycker det är tråkigt att de inte säljs gula från fabrik. Streetfightern har jag inte stenkoll på men visst har ingen av de nyare kåphojarna sålts i gult i något land?
Det var som tusan. En svensksåld icke sidoimporterad alltså? Jag har trott att de få gula 1098 man sett på nätet har varit omlackade eller möjligtvis bara sålts i vissa länder.Jorå, AVA hade en gul 1098, omöjlig att sälja.
Lackade om den, såldes pronto.
Folk e fåfänga.
För min egen del så har gult alltid varit synonymt med en mindre modell, 748, 848 osv.Det var som tusan. En svensksåld icke sidoimporterad alltså? Jag har trott att de få gula 1098 man sett på nätet har varit omlackade eller möjligtvis bara sålts i vissa länder.
Isåfall skönt att folk är fåfänga om man skulle vilja skaffa nyare någon gång. Jag tycker själv att 1098/1198 gör sig riktigt bra i gult.
Skaka liv i denna tråd var helt rätt
Med tanke på aktiviteten sedan jag lade upp min bild var det nog helt rätt att skaka liv i tråden
Du menar att du dödade den
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |