Jimmy-boy skrev:Ni som har köpt däck via Internet. Vart har ni lagt på de nya däcken? hur mycket kostar det?
Anderson skrev:Gå till vilken lokal däckhandlare som helst, brukar inte kosta mer än en hundring eller två.
Då är det bara att leta vidare efter en ny handlare. Ta nån liten mindre och fråga om han är intresserad av en parva whiskey .....crackmac skrev:Stämmer oftast inte Många däckhandlare tar en hundring eller två för bytet om man köper däcket hos dem men jag har träffat på priser så höga som 900kr om man kommer med ett eget däck
crackmac skrev:Stämmer oftast inte Många däckhandlare tar en hundring eller två för bytet om man köper däcket hos dem men jag har träffat på priser så höga som 900kr om man kommer med ett eget däck
crackmac skrev:Stämmer oftast inte Många däckhandlare tar en hundring eller två för bytet om man köper däcket hos dem men jag har träffat på priser så höga som 900kr om man kommer med ett eget däck
P@trik skrev:Måste va ett stockholms fenomen,har aldrig ens hört talas om handlare som skulle bete sig så.
Men får du inte tag på en vanlig däckfirma att byta ditt däck så gå till din mc handlare så fixar dom det åt dig, brukar kosta nån hundring mer än dom vanliga däckfirmorna.
BMW R90s skrev:Är det inte bättre att från början gynna den lokala handlaren?
I slutänden så undrar jag om det överhuvudtaget är någon förtjänst
med att köpa via nätet.
Jag har krängt på ganska många däck, inom jobbet. Jag har då aldrig tagit extra betalt när någon kommit med egna däck. Det är rätt ok betalt som det är, tycker jag... Kommer någon med lösa hjul dessutom, vilket dom oftast gör, tar det inte många minuter ändå. Men, men, prissättningen är ju fri...crackmac skrev:Stämmer oftast inte Många däckhandlare tar en hundring eller två för bytet om man köper däcket hos dem men jag har träffat på priser så höga som 900kr om man kommer med ett eget däck
vilken däck firma var det??HansJ skrev:1243852Bor i Stockholm, tjackade en uppsättning Sportec för ca 2300:- över nätet, monterade hos "liten" däcksfirma för 150:- hjulet, lösa hjul. Inget gnäll från däckkrängaren, och jag sparade en hacka...
78 skrev:2381751vilken däck firma var det??
tackar tackar ringer dom imorgon å kollar prisCanoli skrev:2381762Wheeler dealer på Kocksgatan 60 någonting tar 150kr per däck. Det gäller lösa fälgar. Funkar fint fint.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|