Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Snygga bilder går att ladda upp, det här är min profilbild. Motivet kan ju iofs diskuteras
]
Snygga bilder går att ladda upp, det här är min profilbild. Motivet kan ju iofs diskuteras
Men din bild är ju redan uppladdad sedan tidigare. Så du har ju bara gjort en länkning till en redan uppladdad bild. Inte samma sak.
Känns som ägarna till sidan inte riktigt tar sitt ansvar! Kvalitet... det ordet gillar jag. Sidan har senaste halvåret varit rätt dålig till och ifrån. Hade det varit en hoj hade vi sänkt den i riddarfjärden....
Känns som ägarna till sidan inte riktigt tar sitt ansvar! Kvalitet... det ordet gillar jag. Sidan har senaste halvåret varit rätt dålig till och ifrån. Hade det varit en hoj hade vi sänkt den i riddarfjärden....
Nu är det 3e dagen i rad som jag inte kan ladda upp en bild varken stor eller liten å varken från dator eller fån. Börjar kännas rätt trist ett forum utan bilder blir så tråkigt..
Så blir det när Egmont prioriterar popupreklam och annat skit, istället för att få en fungerande sida
Mycket strul på sajten sen den hamnade i molnet tycker jag.
Funkar ej att ladda upp bild i "Mitt garage". Sjukt irriterande..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|