Lägger sig Sverige i hockeyn ikväll?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Base skrev:
Vi möter ju kanske ett lättare motstånd, men är det värt Sveriges heder?

....Normupplösningen är ett faktum. Stolta Tre Kronor hade aldrig ens tänkt tanken på läggmatch om det inte varit för multikultiberikning!
:mad:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vi har ju ett riktigt dåligt lag så jag gissar att man har det här som undanflykt om de krossas av balterna.
Den där jävla Foppa kan fan köpa sig en hyvel. Till att börja med.

fy fan

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Markus skrev:
Vi har ju ett riktigt dåligt lag så jag gissar att man har det här som undanflykt om de krossas av balterna.
Den där jävla Foppa kan fan köpa sig en hyvel. Till att börja med.

fy fan

Frågan är ju vad som händer OM dom förlorar? hur jävla klumpigt är det inte?
fattar inte hur fan man ens kan tänka tanken?
finns det regler mot sånt här?

A.C

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tenere 700
Efter Bengans utalande, så ska det till att vi vinner! Även om vi förlorar på ett "rätt" sätt eller va fan man ska säga. Så kommer tidningarna mfl hävda att det var läggmatch. :död

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
hållundan skrev:
I helvete heller. Ska man vinna OS ska man vinna över alla lag, när som helst.

:fakta

kanske inte nödvändigtvis alla, men man ska fan inte gå in i en mach med inställningen att förlora. då har man missat hela poängen med sporten.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Man skall ju inte lägga sig. Men det säger sig självt att det är meningslöst att bränna krut på en meningslös match.

Spelprogrammet är tufft så det är ett utmärkt tillfälle att låta nyckelspelarna vila lite. Dom har ju sagt massvis med gånger att OS börjar i kvartsfinalen.

För att lyckas på den nivå dom här killarna spelar tror jag man har en vinnarskalle som går utöver det vanliga. Säg åt Foppa att han skall förlora? Han blir ju helt skogstokig när han inte får vinna :hihi (Förövrigt en spelare jag tycker bör matchas lätt ikväll).

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Slovakien slår ju troligtvis Sverige även om Sverige går in för att vinna.
Slovakien har ett bättre lag än vad Swe har så det är ju bara löjligt att snacka om en "läggmatch"!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Klabbe85 skrev:
Slovakien slår ju troligtvis Sverige även om Sverige går in för att vinna.
Slovakien har ett bättre lag än vad Swe har så det är ju bara löjligt att snacka om en "läggmatch"!
Slovakien har ett bra lag, men bättre än Sverige har de inte.

Ikväll blir det seger. Ska bli kul att se Foppa med Sudden och Fredrik Modin. Det ska även bli sjukt roligt att se succéfemman från fjolårets slutspel; Affe, Pebben och Påhlsson.

Heja Sverige!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
hållundan skrev:
Slovakien har ett bra lag, men bättre än Sverige har de inte.

Ikväll blir det seger. Ska bli kul att se Foppa med Sudden och Fredrik Modin. Det ska även bli sjukt roligt att se succéfemman från fjolårets slutspel; Affe, Pebben och Påhlsson.

Heja Sverige!

Sverige har ett bra lag på pappret med alla "storstjärnor" men än så länge har de inte imponerat direkt!
Foppa har ju bara varit med mot Lettland och den matchen säger ju inte så mycket.
Mats Sundin har inte helt levt upp till mina förväntningar än! Sen finns det en hel drös till som kan höja sig ytterligare nåt snäpp.
Blir det ordning på de stora spelarna i Sverige kör dom lätt över allt motstånd! Men vi är som sagt inte där än!

Slovakien däremot har imo imponerat!

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Bengt-Åke diskvalificerade sig själv i går med sina svävande svar på frågor kring hur Sverige skall spela mot Slovakien. Sicket rikspucko. Om inte Sverige vinner matchen sitter han duktigt i skiten. Anklagelserna om mygel kommer att hagla.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati