sandstream
Guest
För en som ser nyktert på säsongen, ja.Det tror inte jag, om den gör det så lär det vara i betydligt mindre omfattning. Skillnaden mellan årets och fjolårets säsong är ju milsvid.
För ett Rossi-fucko, knappast.
För en som ser nyktert på säsongen, ja.Det tror inte jag, om den gör det så lär det vara i betydligt mindre omfattning. Skillnaden mellan årets och fjolårets säsong är ju milsvid.
För en som ser nyktert på säsongen, ja.
Visst är det skönt att genom att peka ut andra höja sig själv över mängden.För en som ser nyktert på säsongen, ja.
Om det nu fanns några få så vet du väl vilka de är?Kan du inte lista rossi-fuckona? Det var inte många av dem som kritiserade Hayden förra året som iaf jag skulle klassa som rossi-fuckon/fantaster, även om det fanns några få.
Nej, men det är skönt att inte alltid tycka som mängden.Visst är det skönt att genom att peka ut andra höja sig själv över mängden.
Nej, men det är skönt att inte alltid tycka som mängden.
Så du menar att vad massan tycker påverkar dig i din åsikt?Nej, men det är skönt att inte alltid tycka som mängden.
Tvärtom, jag har min åsikt och massan har ibland en annan.Så du menar att vad massan tycker påverkar dig i din åsikt?
Klart OT men du är ju bossen härMen du gillar att ha en annan åsikt än massan vilket även torde innebära att vad massan tycker påverkar vad du tycker.
Gansk OT nu men ändå.
Men så blev det inte, Stoner körde hem ännu en vinst och har nu 85 poängs ledning.Haha, ja det skulle ju återföra lite spänning till mästerskapet i alla fall. Riktigt spännande blir det väl inte med mindre än att Stoner käkar grus tre race på raken, något jag svårligen kan tänka mig (och heller inte önskar).
Ankan & Peno gråter ikapp
Ankan & Peno gråter ikapp
Vi ägnar luncherna åt att hata Ducati, Australien samt Saidas samtliga kollaboratörer.
Väl hemkommen från jobbet intar jag fosterställning och suger på tummen.
Livet suger.
Saida förutspådde vinst för Rossi nu på Estoril, men däremot envisas hon med att tippa Kung Stoner som DNF, detta trots att Stoner kom på en fin 3:dje plats.
Lite mer spännande nu i tabellen.
Stoner leder över Rossi med 76 P och behöver bara ta i lite till till för att axla manteln och ta på sig kungakronan.
Stoner kan fisåka till sig titeln i år, det enda som skulle kunna spöka för honom är maskinfel eller ett däck som går sönder.
Men skulle vara kul om Rossi kan köra resten av racen som idag bara för att..
Stoner kan fisåka till sig titeln i år...
Från och med nu ja, men han har ju knappast fiskört hittills.
/R-fucko
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |