MC Doktorn
Guest
Självklart kommer det står mellan Rossi och Pedrosa tror att Rossi vinner pga att Peddot aldrig varit riktigt bra i regn=hans akilles häl !
Rossi är en låg-oddsare så ja lite vill jag vara modig eller oförståndig. Alla ropar Rossi, pollen är ett bevis för det, så har det varit i många år nu - även ifjor då han vek ned sig i sista loppet.F.ö. är Gottis en ung pojkspoling som inget begriper. Ung och du... oförstå.. eller, ja modig.
Rossi är en låg-oddsare så ja lite vill jag vara modig eller oförståndig. Alla ropar Rossi, pollen är ett bevis för det, så har det varit i många år nu - även ifjor då han vek ned sig i sista loppet.
Hayden verkar ha svårt i år, Capirex tänker på Ingrid, Melandri för ojämn och Stoner har lite mer att bevisa innan jag vågar tro på honom. Sedan återstår några förare som kan utmana om pallplatser, men inte om titeln tror jag. Förutom Pedrosa då, resultat ifjor och team:et pekar på att han har möjligheterna - jag tror inte det regnar tillräckligt ofta.
Jag hoppas att det sker sent och med lite lagom kontroverser så att SH-juryn får diskuttera om han även får prefixet "värdig". Precis som ifjor så att forum-trådarna om MotoGP även i fortsättningen >400 inlägg
De riktigt modiga tippar Tamada (på att han får en styrning i MotoGP även nästa år).
Det är att begära för mycket.....Gamlot borde kanske ha gjort en envals-poll.
Någon Gås utnyttjade det till max och röstade på alltDet är att begära för mycket.....
Du har mycket kvar att lära om RR-experterna på SH.Förutom Pedrosa då, resultat ifjor och team:et pekar på att han har möjligheterna - jag tror inte det regnar tillräckligt ofta.Jag hoppas att det sker sent och med lite lagom kontroverser så att SH-juryn får diskuttera om han även får prefixet "värdig". Precis som ifjor så att forum-trådarna om MotoGP även i fortsättningen >400 inlägg
Någon Gås utnyttjade det till max och röstade på allt
Blondie tror på Edwards, modigt skulle gärna höra motiveringen.
Vad är det för fel med det, Gås helgarderar eftersom han inte har en aning om vem som vinner, det ryktas att Gås även spelar på samtliga hästar när han går på travet enbart för att man kan göra så.Någon Gås utnyttjade det till max och röstade på allt
Blondie tror på Edwards, modigt skulle gärna höra motiveringen.
Frågan var VEM, inte vilka. Det är bara på forumet här det koras mer än en världsmästare i MotoGP, en poängmässigt och en värdig. Heter man Valentino Rossi så kan det vara en och samma. Du får göra om pollenVad är det för fel med det, Gås helgarderar eftersom han inte har en aning om vem som vinner, det ryktas att Gås även spelar på samtliga hästar när han går på travet enbart för att man kan göra så.
Men helvete vad "ni" tjatar om det där. var det inte nytt år, noll poäng etc etc som gällde?2846067Frågan var VEM, inte vilka. Det är bara på forumet här det koras mer än en världsmästare i MotoGP, en poängmässigt och en värdig. Heter man Valentino Rossi så kan det vara en och samma. Du får göra om pollen
Jo, du har rätt. Imorgon är det som gäller.Men helvete vad "ni" tjatar om det där. var det inte nytt år, noll poäng etc etc som gällde?
Jag är med på det.2846813Jo, du har rätt. Imorgon är det som gäller.
Även om Rossi för tillfället av en ren slump råkar leda serien just nu, så kommer både Peddo och Crazy Stoooned göra sitt yttersta för att sätta veteranerna på plats.Röstade på Pedrosa, för det ÄR kul om det blir lite mer omväxling i titlarna. Pedrosa verkar ha farten, kylan och nu lite mer rutin. Rossi ser ju onekligen stark ut och är väl det trygga valet. Men hur kul är det??? Fast egentligen är det viktiga att det blir täta och spännande fajter under året.
Får man fortfarande rösta?Stoner leder serien just nu
Ja om man inte redan har gjort det, man kan fula och rösta när serien är kördFår man fortfarande rösta?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|