Lämnar 125 delen

Gangsta

Sjör KTM
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
KTM 640
Det där är zonic här på forumets gamla hoj, :yoparty :yoparty
den går bra gött

Stämmer :) fast numera sitter en effekt dämpare på, ger ett riktigt maffigt ljud. Till och med brudarna lyfter på kjolen :arsele :D

snygg hoj:tummenupp

påtal om stödbenen. såg en likadan utanför skolan idag (va sjukt lik din, tror jag har sett din rg där oxå... inte så att du redan börjat köra till skolan lr att brorsan tog den idag?) och jag störde mej som fan på centralstödet. garvade som fan när jag såg de.

men som sagt. i övrigt sjukt snygg hoj. har inget emot bakdelen, kan självklart vara snyggare men som sagt, helt okej.

Okaj. Näe har inte vart i skolan med den, jag har praktik fram till sommarlovet. och brorsan har nog inte kört med den då han jobbat hela dagen. Så det är nån annan hoj då.

Jag har sätt din NSR med, riktikgt snygg e den, du började säsongen tidigt iår. Jag går på lindholmens gymnasium, industriprogrammet, går andra året nu, läser till svetsare. Säg hej om du ser mig på hojen nån dag :)

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2903891 Stämmer :) fast numera sitter en effekt dämpare på, ger ett riktigt maffigt ljud. Till och med brudarna lyfter på kjolen :arsele :D

Okaj. Näe har inte vart i skolan med den, jag har praktik fram till sommarlovet. och brorsan har nog inte kört med den då han jobbat hela dagen. Så det är nån annan hoj då.

Jag har sätt din NSR med, riktikgt snygg e den, du började säsongen tidigt iår. Jag går på lindholmens gymnasium, industriprogrammet, går andra året nu, läser till svetsare. Säg hej om du ser mig på hojen nån dag :)
varför tror du jag köpte en 650 för :hihi

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Med effektdämpare blåser nog kjolarna upp istället. Blir bra mycket snyggare med.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Riktigt snygg hoj :)
är jag den ända som inte stör mej på "kryckorna" :confused:

Sen måste jag hålla med om att det är snyggt med orange-svart, fast husor kommer tätt efter :/ helst gula/blå, fast de nyare svarta är rätt fräscha också

Angående vikten så oroar jag mej hur man märker det, återkom gärna med hur du upplever den :)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

Jag har sätt din NSR med, riktikgt snygg e den, du började säsongen tidigt iår. Jag går på lindholmens gymnasium, industriprogrammet, går andra året nu, läser till svetsare. Säg hej om du ser mig på hojen nån dag :)[/QUOTE]

de ska jag göra. påtal om börja säsongen tidigt. Har bara kört en ggn iår och då va de nåra jävla idoter som försökte sno min mätare:huvet :mad: :finger :kulspruta :machinegu jag hade minutrarna på min sida den ggnen. såg att de stog två nötter å pillade (såg ut som dom tittade) åsså drog dom nrä jag va 75 m från hojen. jag tänkte la inte mer på de å när jag ska sätta i nyckeln e mätarn skev som fan å fästet halvvägs sönderklippt. de läskiga e att jag slutade 45 min tidigare än jag skulle gjort.

du kanske vet vilka det var?

Gangsta

Sjör KTM
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
KTM 640
de ska jag göra. påtal om börja säsongen tidigt. Har bara kört en ggn iår och då va de nåra jävla idoter som försökte sno min mätare:huvet :mad: :finger :kulspruta :machinegu jag hade minutrarna på min sida den ggnen. såg att de stog två nötter å pillade (såg ut som dom tittade) åsså drog dom nrä jag va 75 m från hojen. jag tänkte la inte mer på de å när jag ska sätta i nyckeln e mätarn skev som fan å fästet halvvägs sönderklippt. de läskiga e att jag slutade 45 min tidigare än jag skulle gjort.

du kanske vet vilka det var?

Har ingen aning, men sånna jävlar finns det gott om. Borde hängas allihopa.
Vilken skola går du i? år?

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll