Härnborg
nihao
:corn
Jag börjar töjövningarna redan nu.2876982Japp, i sommar blir det till att brassa mellanhoj till bärfisen
Jag börjar töjövningarna redan nu.
Tänk på att min är 4,75dl större nu
Ja, men jag har 3,75dl nytt tomrum att tillgodoräkna.2878399Tänk på att min är 4,75dl större nu
Det är bara att komma. Grusgropen är stor nog för oss alla.2878409Får jag leka med er i sommar..?
Ja, men jag har 3,75dl nytt tomrum att tillgodoräkna.
Det är bara att komma. Grusgropen är stor nog för oss alla.
Ja, men jag har 3,75dl nytt tomrum att tillgodoräkna.
Det är bara att komma. Grusgropen är stor nog för oss alla.
haha låter bra Jag tror nog ja hänger på nån ggn ;D
Haha påminner mig. När wargen och tzr_snubben var här uppe på körning så slutade väl mätaren på typ 50 mil för dem. Och det var en DT och en TZR.2878435Grymt bra tråd, funderat på sånthär mycket
Har planer i sommar på att köra ner till stugan i sthlm ca 44,5 mil. Funkar det att stäck köra? Vad rymmer tanken på RS'en? Om man kör någorlunda lungt och håller sig mellan 90-140 förutom nån raka dåra .. Funkar det eller? stanna och låta den svalna lite var 10e mil typ eller?..
Ingen som gjort en s.k mastodanot resa på 125a 2-t?
Aja tar med 1 kolv och nödvändiga verktyg i ryggsäcken ialf!
Jag tycker om "kompisanda".2878467då får du töja ut en deciliter, eller vill du bli töjd av mig den sista decilitern
Visst, haka på
Jag tänkte köra något över 30 mil upp till sommarstället i sommar med min yamaha rd, tror ni att den klarar det?
Grymt bra tråd, funderat på sånthär mycket
Har planer i sommar på att köra ner till stugan i sthlm ca 44,5 mil. Funkar det att stäck köra? Vad rymmer tanken på RS'en? Om man kör någorlunda lungt och håller sig mellan 90-140 förutom nån raka dåra .. Funkar det eller? stanna och låta den svalna lite var 10e mil typ eller?..
Ingen som gjort en s.k mastodanot resa på 125a 2-t?
Aja tar med 1 kolv och nödvändiga verktyg i ryggsäcken ialf!
Gört bara. Men kolla inställningarna på hojen innan så du slipper oönskade ras. Du hade 128 munsycke va? Fungerar detta bättre på din hoj än vad det verkar göra med de nya RSena?2878612Haha ja det var ungefär den här anledningen som jag startade den Jag och en/flera polare hade tänkt att försöka ta oss neråt i Europa och kanske åker en rejäl bit om det funkar bra. Men tänkte höra om det äns är värt att tänka på... Kanske går med tanke på att vissa har ju kört tusentals mil med 2-takt utan att byta något förutom kolv.
Haha påminner mig. När wargen och tzr_snubben var här uppe på körning så slutade väl mätaren på typ 50 mil för dem. Och det var en DT och en TZR.
Gört bara. Men kolla inställningarna på hojen innan så du slipper oönskade ras. Du hade 128 munsycke va? Fungerar detta bättre på din hoj än vad det verkar göra med de nya RSena?
Självklart kollar jag allt innan jag drar iväg Annars vore det ren idioti känner jag Jorå, visst kör jag med 128 munstycke. För tillfället går hojen PERFEKT och stiftet är gyllenbrunt vid bestyckningstestet. Har inte 06orna 125 munstycke? Fast du kanske inte är så petig..
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|