Kawa_Mannen
Gudomlig sporthojare
"och även en guldvinge med KAN gå så fort om man vill..."
Mötte en guldvinge med snuthäng förra sommaren Helt jävla OT men kom att tänka på det när jag läste din kommentar
"och även en guldvinge med KAN gå så fort om man vill..."
Mötte en guldvinge med snuthäng förra sommaren Helt jävla OT men kom att tänka på det när jag läste din kommentar
Är väl inte ett dugg konstigt att LF kör den strategin?
MC-försäkringar har en relativt stor risk att bli en rejäl utgift för bolaget.
Det tar man igen genom att kräva att försäkringstagaren även har någon annan försäkring hos dem med mindre risk och därmed mer av en inkomst för bolaget.
Det är mer troligt att någon med en plastmissil (eller vilken hoj som helst egentligen) hojar ut i skogen än att ett hus brinner ner.
Jag betalar 13k/år för en avställningsbar halvförsäkring hos LF, helt okej.
Det måste du fan drömt!!
Hur lyckades du få avställningsbar försäkring? För mig upplyste dom FLERA gånger att dom bara erbjuder årsförsäkring på sporthojar..
Ok.Genom att ha annan business där. Jag hade iofs både hemförsäkringen och aktier/fonder där innan jag försäkrade hojen där så jag kunde ta avställningsförsäkring direkt.
En bekant hade inte det och då nekade dom, tills han flyttade dit hemförsäkringen, då gick det bra.
OBS: Detta KAN ha ändrats då jag haft min försäkring där ett par år. Men kompisen flyttade dit förra våren och har fortf. avställningsbar.
Försäkringsbolag är efterblivna.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|