Länsstyrelsen stoppar MC-kortege i Gävle

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Märks rätt tydligt att du inte har en susning om vad du pratar om. Knip näbben innan du innehar fakta som det faktiskt ligger en sanning i.

Skickat från min XQ-AT51 via Tapatalk
Låt oss höra 100% korrekthet och sanning från Mr Fisk. Varsågod, ordet är ditt.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Men det går fint åt andra hållet menar du? Javisst, helt ok. Så länge man håller sig på "rätt" sida så är det acceptabelt att säga precis vad som helst

Nu får du ursäkta min blygsamma intelligens. Men var någonstans i notrigthers inlägg finns någonting som du kan uppleva riktat imot dej personligen och därför anser att notrighter skall knipa näbb.

I texten framhävs allmänt känna fakta och skulle dessa vara felaktiga så har ju du alla möjligheter att belysa dessa felaktigheter med just fakta.

Men du väljer att gå till frontalangreppo vill tysta fakta. Är du socialdemokrat alternativt någon som rör sig i samma bekantskap kretsar som notrighter beskriver o därför ber honom knipa näbben.

Du har alla möjligheter att bemöta det du anser vara felaktig fakta på ett vänligt sätt.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Märks rätt tydligt att du inte har en susning om vad du pratar om. Knip näbben innan du innehar fakta som det faktiskt ligger en sanning i.

Jag kör SportHoj och har heller ingen susning så jag är också intresserad av fakta där det finns sanning i.

HayabusaMan

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
Hayabusa Gen 1, Turbo
Hej!

Två mc-klubbar i Gävle vill arrangera kortege för att samla in pengar till hemlösa, men stoppas av Polisen, Tragikvärket, kommunen och länsstyrelsen :huvet

Dom kanske skulle ha åberopat yttrandefrihet istället, då verkar ju allt vara tillåtet och Polisen ställer upp med alla resurser dom har :dummer
Är det bokbränningar du menar?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Japp, precis vad en hemlös vill ha, en resa till gröna lund.. bra jobbat knuttar.. :va
Ja, faktiskt, RIA, organisationen som hjälper hemlösa i Gävle, hade frågat vad dom ville göra, och dom ville göra något dom aldrig haft möjlighet att göra, och valde en resa till Gröna Lund. Det hyrs en buss och sen får ett antal åka ner.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning