Patrik.E
Ny medlem
Hej alla!! vilken respons!!!
Jag har tagit till mig era knep idag har jag övat som fan,
choken ute
gasa 3 gånger
hålla in decompen o kicka runt motorn 4-5 gånger me kicken
sen släpper jag decompen o trycker försiktigt ända till comp läget ( kicken blir typ as hård)
sen släpper jag upp kicken o har den längst upp
hojjen har jag lutad mot en vägg me höger sidan av styret
ingen gas
o sen typ trycker jag mig upp på kicken o tar i med böjt ben ,
o sen jävlar e den igång! de känns precis som att man inte tar i! fan va lättstartad! tog tid i början men efter typ en timmes testande o läsande på era tips så jävlar!
Det sjuka är att man använder ju typ ingen styrka alls!! nu har jag startat hojjen 20 gånger ungefär. typ starta stänga av 5 gånger i rad , sen har jag varmkört , stängt av o sedan startat igen några gånger.
och för fem minuter sedan kallstart några gånger till
TACK SOM FAAAN
En sak som avgjorde mycket var att alltid gå hela vägen med kicken , från allra högst upp till allra längst ner mot fotpinnen
Jag är helt i extas känner mig som ett riktigt proffs haha
Jag har tagit till mig era knep idag har jag övat som fan,
choken ute
gasa 3 gånger
hålla in decompen o kicka runt motorn 4-5 gånger me kicken
sen släpper jag decompen o trycker försiktigt ända till comp läget ( kicken blir typ as hård)
sen släpper jag upp kicken o har den längst upp
hojjen har jag lutad mot en vägg me höger sidan av styret
ingen gas
o sen typ trycker jag mig upp på kicken o tar i med böjt ben ,
o sen jävlar e den igång! de känns precis som att man inte tar i! fan va lättstartad! tog tid i början men efter typ en timmes testande o läsande på era tips så jävlar!
Det sjuka är att man använder ju typ ingen styrka alls!! nu har jag startat hojjen 20 gånger ungefär. typ starta stänga av 5 gånger i rad , sen har jag varmkört , stängt av o sedan startat igen några gånger.
och för fem minuter sedan kallstart några gånger till
TACK SOM FAAAN
En sak som avgjorde mycket var att alltid gå hela vägen med kicken , från allra högst upp till allra längst ner mot fotpinnen
Jag är helt i extas känner mig som ett riktigt proffs haha
Last edited: