lär mig!!!!!!!!

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag kan allt om tips och trix! vad vill du lära dig? :brynad

Edit : PM mig skickar du genom att klicka på mitt namn och sedan klicka på "Skicka privat meddelande"! Superlätt.
 
Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
När du ska dammsuga känsliga ytor i hemmet, där maskinen riskerar att sluka värdefulla prylar om du inte är försiktig, kan du sätta en nylonstrumpa på toppen av dammsugarmunstycket - då slipper du oroa dig. Strumpan fungerar som ett billigt skydd för värdefulla småsaker utan att för den skull hindra uppsugningsförmågan eller städeffekten. Husmorstipset fungerar även utmärkt om snabbt vill rengöra skrivbordet och måste zickzacka bland pennor, gem och liknande yttepyttegrejor.

Fler tips o trix?
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
När du tvättar så kan det vara bra att hålla isär kulör och vit-tvätt.


(kulörtvätt är den som har andra färger än vitt,tex röd eller blå)
 

Dominator-Rocks

Guest
När du ska dammsuga känsliga ytor i hemmet, där maskinen riskerar att sluka värdefulla prylar om du inte är försiktig, kan du sätta en nylonstrumpa på toppen av dammsugarmunstycket - då slipper du oroa dig. Strumpan fungerar som ett billigt skydd för värdefulla småsaker utan att för den skull hindra uppsugningsförmågan eller städeffekten. Husmorstipset fungerar även utmärkt om snabbt vill rengöra skrivbordet och måste zickzacka bland pennor, gem och liknande yttepyttegrejor.

Fler tips o trix?

Smart! Tack för tipset!

På tal om städning.......
Själv köpte jag en sån där hokpus pokus tvshop pryl på Rusta idag, en kopia av den här jag gav 300SEK :gnissla :D

Sambon får prova och utvärdera imorgon.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Smart! Tack för tipset!

På tal om städning.......
Själv köpte jag en sån där hokpus pokus tvshop pryl på Rusta idag, en kopia av den här jag gav 300SEK :gnissla :D

Sambon får prova och utvärdera imorgon.

Köp en sådan här,så kan du städa efter vilken fest du vill.


image



Flexibel dammsugare som suger bl a sand, vatten, jord, slipdamm m m. Kan även kopplas om till blåsfunktion. Dubbelisolerad motor, godkänd såväl inom- som utomhus. Levereras med golvmunstycke, fogmunstycke, borstmunstycke, cartridgefilter, 2 delat plaströr. Filterrengöring.

* Motoreffekt 1300 W
* Behållare 20 liter
* Vakuum 180 mbar
* Luftmängd 3600 liter/min
* Slanglängd 1,9 m
* Vikt 5,6 kg
* Garanti 1 år
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
När du ska dammsuga känsliga ytor i hemmet, där maskinen riskerar att sluka värdefulla prylar om du inte är försiktig, kan du sätta en nylonstrumpa på toppen av dammsugarmunstycket - då slipper du oroa dig. Strumpan fungerar som ett billigt skydd för värdefulla småsaker utan att för den skull hindra uppsugningsförmågan eller städeffekten. Husmorstipset fungerar även utmärkt om snabbt vill rengöra skrivbordet och måste zickzacka bland pennor, gem och liknande yttepyttegrejor.

Fler tips o trix?

Dacki du är min nya idooool...jag dustsakkar alltid upp smycken o sånt :) TACK!!!!
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
söker en lärare för tips o trix? frivillig någon? haha;)

Man ska inte dra längre bak än fysiken tillåter. Det är inte samma sak som att rensa ett avlopp med en vaacum grej med pinne. Om det knakar och blöder har du dragit för långt. Lätta drag, tjejen. Lätta drag.



:tummenupp
 

AGE

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
ra?
Hoj
Ingen =(
Smart! Tack för tipset!

På tal om städning.......
Själv köpte jag en sån där hokpus pokus tvshop pryl på Rusta idag, en kopia av den här jag gav 300SEK :gnissla :D

Sambon får prova och utvärdera imorgon.

Fixade en sån här städningen blev mycket roligare när man kunde leka ghostbusters istället för att städa, rekommenderas varmt!
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Ett smidigt tips om du ska åka buss är att stå och vänta vid en busshållplats tills bussen stannat och öpnnat dörrarna. Om du kliver ut framför bussen när den är i rörelse är risken stor att du blir överkörd.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3044183 Jag kan allt om tips och trix! vad vill du lära dig? :brynad

Edit : PM mig skickar du genom att klicka på mitt namn och sedan klicka på "Skicka privat meddelande"! Superlätt.
Antagligen är hon oskuld och trippar alltid runt i högklackat och bär skoluniform, det är dig hon har väntat på... heeeeela tiden :hoppa

*doh*

Farbror lär henne ert uiiiiiiilie knep no 1 :hihi :D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
När du kliver i småbrallorna på morron så ska du kontrollera att du har ett ben i varsit av de mindre hålen. Magen tillsammans med ryggraden ska sticka upp ur det lite större hålet. När du har lyckats med den här övningen kan du övergå till att kontrollera att den lilla tvättlappen sitter ibak.

OBS! Om du tänker använda kjol så är risken stor att du kommer att bli förbryllad. Kjolar har nämligen bara två hål!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top