lär mig!!!!!!!!

Dominator-Rocks

Guest
Smart! Tack för tipset!

På tal om städning.......
Själv köpte jag en sån där hokpus pokus tvshop pryl på Rusta idag, en kopia av den här jag gav 300SEK :gnissla :D

Sambon får prova och utvärdera imorgon.

:rolleyes: Jag provade den idag.. hällde ut kaffe coscos makaroner och lite brödbitar på golvet....

Visst precis som på Tvshops reklamfilm så försvinner smutsen ..... iaf från det stället där den låg från början :mad: Jävla skitpryl den tog upp hälften resten sopade den iväg lite random... :huvet

Slutade med att jag fick dammsuga hela köket :huvet
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
:rolleyes: Jag provade den idag.. hällde ut kaffe coscos makaroner och lite brödbitar på golvet....

Bwahaha, någon har kollat för mycket på TV-shop.

Jag köpte något mirakelmedel som skulle kunna tvätta bort bläckfläckar från en vit skjorta (DD7 tror jag det hette), självklart bröt jag sönder en bläckpenna och provade (på en trasa, jag är inte dum i hela huvet), och det visade sig fungera jättebra som färgfördelningsmedel, trasan blev jämnblå :huvet

Förmodligen hade dom hittat pennor som var fyllda med vattenfärg när dom spelade in reklamen.

Medlet funkade förövrigt riktigt bra på många olika sorters fläckar, men något mirakelmedel var det inte.
 

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yaaama Retta
För att lära sig lite tips och framför allt trix!!! så behövs bara en sån däringa lite "den lille magikern" låda..finns säkert att köpa på närmsta leksaksaffär.. Med den i din ägo så kan du trolla och trixa hur mycket du vill!! :tummenupp :1pajas

ciaoo
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Du ser ju inte smällfet ut, men om du någon gång skulle få sömn-apné så beror det med all säkerhet på en överdriven kroppshydda och då är tipset att sluta käka. Helt.

Ett tips till. Sov inte i husbilen på dom större vägarna runt västkusten. Du kan bli rånad:mad:
 

Paradoxy

Guest
För att lära sig lite tips och framför allt trix!!! så behövs bara en sån däringa lite "den lille magikern" låda..finns säkert att köpa på närmsta leksaksaffär.. Med den i din ägo så kan du trolla och trixa hur mycket du vill!! :tummenupp :1pajas

ciaoo

tobbestrolleri660017_z1.jpg
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Om du hittar dig själv i en stor kastrull omgiven av små människor med ett gutturalt läte som har ett ben genom näsan, förberedandes ett skallkrympnings-kit, och du anar tropikvärme i luften, så har det blivit nåt vajsing i bokningen för fisketrippen till Lofoten.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ett par små tips:
koka makaroner, ris och dylikt innan du äter det.
kolla från vilken flygplats semesterflighten går innan du börjar leta efter rätt gate.
cyklar måste drivas med benkraft, du måste alltså trampa. det räcker inte med att vrida på högerhandtaget där inte.

ett litet trix:
håll upp höger hand (knuten) och säg "ingenting här!",
håll upp vänster hand (knuten) och säg "ingenting där!"
öppna båda händerna och ropa "borta!"

edit: obs! alla dumjeflar som inte redan fattat det: man sabbar liksom själva poängen om händerna inte är tomma:)
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6


ett litet trix:
håll upp höger hand (knuten) och säg "ingenting här!",
håll upp vänster hand (knuten) och säg "ingenting där!"
öppna båda händerna och ropa "borta!"

GÖR INTE DET HÄR TRIXET!!!
Döm om min förvåning när hela tangentbordet badade i hett kaffe när jag kom till sista delen..
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
GÖR INTE DET HÄR TRIXET!!!
Döm om min förvåning när hela tangentbordet badade i hett kaffe när jag kom till sista delen..

bwahaha:rofl
får nog ändra inlägget lite...:rolleyes:
 

Dominator-Rocks

Guest
Ungarna fick lite chips förut... Den lilla odugligen hade roat sig med att trampa ner ett gäng i vardagsrumsmattan...

Testade den ny Supersweepern igen och döm av min förvåning så vart jag jäävligt impad... kan tillägas att den inte bara tog chipsen utan waistboxen var full med damm som inte dammsugaren hade tagit upp igår.


Den kanske inte är dålig endå!
:tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Testade den ny Supersweepern igen och döm av min förvåning så vart jag jäävligt impad... kan tillägas att den inte bara tog chipsen utan waistboxen var full med damm som inte dammsugaren hade tagit upp igår.

Det är äldsta dammsugarförsäljarknepet i boken.

Man dammsuger en lurvig matta med först kundens egen dammsugare, sen sätter man i en ny påse i superdupermaskinen man säljer och dammsuger samma matta igen, vips har man rejält med damm i påsen, alltså är den nya dammsugaren mycket bättre?

FEL!!!

Om sen kunden sätter en ny påse i sin gamla dammsugare och dammsuger samma matta igen får han också en hög med damm i påsen.

Det går ALDRIG att dammsuga en matta helt fri från damm, sweepern har ju dessutom små borstar som borstar loss ännu mera damm, så det var bara väntat.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Är du dammsugarförsäljare?

Näpp, har aldrig varit heller eftersom det är ett skityrke med skitlön, däremot känner jag folk som har gått olika "buissnes school"s och lärt sig sälja dammsugare.

(foten i dörren, dammsuga matta, svamla mikropartikelfilter osv)

Ingen av dom har kommit upp i den lön dom påstår att man kan komma upp i, dessutom har dom kört upp det mesta av förtjänsten med sin egen bil.
Ingen har hållit på mer än ett år med skiten.
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
När du tvättar så kan det vara bra att hålla isär kulör och vit-tvätt.


(kulörtvätt är den som har andra färger än vitt,tex röd eller blå)

Å andra sidan är det en mycket tidsbesparande åtgärd att inte hålla isär kulör och vittvätt.

Och när alla kläder är av blandfärg behöver du inte fundera på om färgen får dig att se tjock ut åtminstone.
 

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Ort
uume
Hoj
Honda VFR1200F -10
Å andra sidan är det en mycket tidsbesparande åtgärd att inte hålla isär kulör och vittvätt.

Och när alla kläder är av blandfärg behöver du inte fundera på om färgen får dig att se tjock ut åtminstone.


Finns det andra färger än svart och vitt på kläder? Och jeans då förståss.. :confused:

Ska jag komma med ett tips så får det bli: ÄT GUL SNÖ! (det kan vara öl)
 

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Blå
Titta alltid efter om stolen du ska sätta dig på står där du ska sätta dig. Annars är det lätt hänt att man missar den.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
hon kommer nog inte skriva mer i denna tråd era jävla as :mad:

Alla som ser bra ut skrämmer ni iväg juh... Fan :huvet

Tips: Leta reda på närmaste stora sten i skogen och göm dig bakom den. Kom inte fram när någon letar efter dig eller ropar ditt namn.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top