Läs här moralmänniskor

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Idag körde jag scooter i flip flops o shorts. Fatta jag kunde dött
Dessutom kör ingen i Kroatien i ställ hjälm eller nåt skydd. Dom kommer snyggt på sina sporthojar i shorts JAG ÄLSKAR DET puss o kram på er vi alla här i Kroatien kommer dö DIRECKT

Robz

Guest
Nädå... man dör inte av att köra utan skydd... man önskar bara att man hade gjort det ;)
På RR festen -07 tror jag det var, slangade Von Vettet i bara kallingar...:yoparty:yoparty
Tyvärr satte han ned snett och i 140 är det otroligt att han klarade huvudet - resten såg mest rött ut. Efter att han gick i chock så kördes han till sjukhus (han vägrade dessförinnan)... tog några veckor att skrapa ut alla stenar och skit. Jag garanterar att han aldrig kör i bara kallingar igen.
Jag med fler som såg detta, väljer nog också lite mer skydd.

Supa och köra är en annan historia......:död

Ironi och flamebait kan vara kul, men vissa topics är mindre lämpliga.:krama

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Gud såg dig och kommer att straffa dig på andra sätt. Har hört att många flippfloppare helt oförklarligt blivit impotenta och tappat förmågan att tillfredsställa sina kvinnor.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Nädå... man dör inte av att köra utan skydd... man önskar bara att man hade gjort det ;)
På RR festen -07 tror jag det var, slangade Von Vettet i bara kallingar...:yoparty:yoparty
Tyvärr satte han ned snett och i 140 är det otroligt att han klarade huvudet - resten såg mest rött ut. Efter att han gick i chock så kördes han till sjukhus (han vägrade dessförinnan)... tog några veckor att skrapa ut alla stenar och skit. Jag garanterar att han aldrig kör i bara kallingar igen.

Har sett bilder från det lilla hjärnsläppet:huvet

Man undrar hur man öht kan lyckas uppnå vuxen ålder med en sån brist på nån typ av ordning i huvudet:va

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Det där har varit ett tabuämne länge men nu är det kanske preskriberat så här är bilden.

Bifogat

• svinskinn.jpg
    svinskinn.jpg
    22.3 KB · Visningar: 268

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Gud såg dig och kommer att straffa dig på andra sätt. Har hört att många flippfloppare helt oförklarligt blivit impotenta och tappat förmågan att tillfredsställa sina kvinnor.

Hahaha fan också nye bra alltså min enda talang i livet ju

Bor det bara raketforskare i kroatien? Sök jobb på nasa!

http://www.nasa.gov/about/career/index.html

Alltså fan jag e lite imponerad att du verkligen la till den där länken alltså

Dags o vila ska ju köra till Bosnien. Imorgon kan man ju inte va trött hae hört det till och med ska vara farliga att köra trött än med alkohol i kroppen

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Kört utan skydd i snart 25 år, supernajs.. Förra sommaren blev det mycket "foppatofflor", mest för att reta grannarna i Laröd..

edit: använder hjälm såklart, ibland..

.

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...