Läser du på Lunds Tekniska Högskola?

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
På LTH brukar det stå en hel del hojar, har t.ex. sett Vespor, FZR, R1, GPZ, Duke mfl så någon stans finns ni! Men är ni här på Sprothoj? :confused:

På LTH finns det en "mc-klubb" som heter Pålsjö Ändrar (fånigt namn jag vet, men de bytte namn från Pålsjö Änglar efter att ha blivit hotade av HA... :D ) som tyvärr tänker läggas ner eftersom de inte har rekryerat nya på ett tag vilket jag tycker är synd...

Så det skulle vara kul om vi kunde på något sätt komma i kontakt, och kanske även sticka ut å köra någon gång till våren oavsett om det blir genom "PÄ". Som student har man även rätt kass med pengar (vilket inte blir bättre av att man har en hoj :död ...) så eventuellt skulle man kunna hjälpas åt att mecka/med verktyg eller bara helt enkelt få en chans att träna "bench-racing" med lite bira :fyllisar

Så skriv upp er här, eller skicka ett PM så kanske vi kan styra ihop något!?

EDIT< "PÄ" på internet: http://www.efd.lth.se/~e94mlr/anglar/ >EDIT
 
Gick med
18 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ingen...
Jag går på LTH...fast jag har inte tagit den nya bågen in så många gånger. Tog bågen oftare förra sommaren, men då puttrade jag runt på en GSX 1100.
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
skit kul att ni oxå hittat in på Sporthoj! Men det där med att den snabbaste föraren hänger på M-huset, håller jag inte alls med om. "KC"-is-the-place-2-B!

Får ta och arrangera interna LTH-mästerskap så att det här kan fastläggas en gång för alla! Helst ha olika grenar: supermotard, MX, RR & minimoto!
Då hade man kunnat börja med minimoto redan i vinter!! :banana :7peta
 

lotuz

Snart återfallare
Gick med
4 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Hus..
Är Pålsjö Ändrar verkligen aktiva?.. har nog aldrig "sett dem".. utöver webbsidan med bilder från 01/02.. :)

Tycker det står hojjar utanför de flesta institutioner när vädret tillåter.. Kanske denna klubb med detta mycket brokiga namn :) skulle öka sina vyer en smula o försöka inkludera (och aktivt marknadsföra sig inom) hela LU, inte bara LTH.. Det borde styra upp deltagarantalet..:)

I dagsläget utnyttjar jag M-husets verkstad för eventuella mc reparationer.. Okej, det är inte särskilt mc betonat där nere men de har en hel del leksaker för o styra upp sin bike...

Jag är på iaf!.. känner till mera hojfolk inom LU som säkerligen är sugna..
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
RacerX skrev:
skit kul att ni oxå hittat in på Sporthoj! Men det där med att den snabbaste föraren hänger på M-huset, håller jag inte alls med om. "KC"-is-the-place-2-B!

Får ta och arrangera interna LTH-mästerskap så att det här kan fastläggas en gång för alla! Helst ha olika grenar: supermotard, MX, RR & minimoto!
Då hade man kunnat börja med minimoto redan i vinter!! :banana :7peta

Du kan börja med den snabbaste föraren i V-huset...... :D
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
RacerX skrev:
skit kul att ni oxå hittat in på Sporthoj! Men det där med att den snabbaste föraren hänger på M-huset, håller jag inte alls med om. "KC"-is-the-place-2-B!

Du vet inte vem Henrik Nordgren är, va? :7peta
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
oscar skrev:
HAHAHAHA..... Har du ångrat dig, behöver du deg eller har du insett att en Breitling ser ut som en julgran? :hihi

Det förstnämnda. Så snart jag kommit på grön kvist igen inhandlas en ny. Eller två. :D
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
lotuz skrev:
Är Pålsjö Ändrar verkligen aktiva?.. har nog aldrig "sett dem".. utöver webbsidan med bilder från 01/02.. :)
[---- ]
Jag är på iaf!.. känner till mera hojfolk inom LU som säkerligen är sugna..

jag är själv inte med i Ändrarna, utan mest bara intresserad av att samla ihop lite liknande folk som gillar hojar, å ha kul!
Tror oxå att Ändrarna lever en tynande tillvaro... men om vi var ett par stycken hade man kanske kunnat hålla liv i det. Vore synd om dem försvann.
Men som sagt, jag är öppen för allt bara det blir hojåka av! :tummenupp
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
RacerX skrev:
som sagt, den snabbaste mc föraren TOTALT! Delgrenarna blir väl då RR, MX, Mini, enduro etc... :7peta

Om du tillhör Sverige-eliten i någon av de andra grenarna så kanske du har en chans. Kanske.
 

Barre

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Lund
Hoj
CB 125N, CBR 125RR, CB 350S, DR 650 RSE
jag pluggar också på lth, men tyvärr så har jag nog för lite stålars för att behålla hojarna, så d får nog bli till att sälja. Men om ja får till ekonomin så återkommer jag nog säkerligen =)
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Rikard Thunderace skrev:
Mycket snack här och lite verkstad... :7peta

På tal om verkstad, är det ngn som går maskinteknik på LTH som sitter inne med lite bra tips på om man inte riktigt bestämt sig för vad man vill bli?? Jag hade tänkt att börja nästa höst men har som sagt inte bestämt mig, och hojjen kommer jag att köra dit med VARJE dag ÅRET OM!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top