Lätt MC Enduro/Cross/Supermotard

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Replica skrev:
Är de så du har gjort ? Hur mkt blev allt tillslut då ?
jag har köpt den av hansens efter att de var klara med tävlingarna/tävlingen
han sa att det landade på ungefär 70k

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
Harley-Davidson XL1200L -07
-Rosen- skrev:
Men är din verkligen en exc? För är de inte exc som är lyse och kan bli landsvägs reggad ? Det har ju inte din ..?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
på bilden så är landsvägs grejerna avmonterade för att den skulle få köras i tävling, men nu är alla delar på och jag kör den på gatan

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
på bilden så är landsvägs grejerna avmonterade för att den skulle få köras i tävling, men nu är alla delar på och jag kör den på gatan
Vad fick dig att välja ktm exc före gasgas sm ?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
för det första så fanns det en pedant skött i trelleborg, sen så finns det en kille i trelleborg som har gasgas och den går (tydligen) isönder väldigt ofta. (får inte glömma att jag fick ett super pris på min och att jag aldrig skulle ha råd med en gasgas). sen så tycker jag själv att ktm:en är råare både prestanda mässigt och utseende mässigt.

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:

Är du sponsrad eller ngt av dom så att du fick den billigare ? Köpte du den lite begagnad eller ? Hur mkt gav du för den ?(A)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
för det första så fanns det en pedant skött i trelleborg, sen så finns det en kille i trelleborg som har gasgas och den går (tydligen) isönder väldigt ofta. (får inte glömma att jag fick ett super pris på min och att jag aldrig skulle ha råd med en gasgas). sen så tycker jag själv att ktm:en är råare både prestanda mässigt och utseende mässigt.

Att den är sjukt mkt råare håller jag verkligen med om..

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
replica,
det är en 02:a uttagen 04. plus att de ju faktiskt har kört med den själva. :rofl om du sett mig köra skulle du insett att jag inte är sponsrad.

prulle,
tack, den tar det mesta, kanske inte super snygg (jo det är den) men bra mycket råare än någon annan 125:a.

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
replica,
det är en 02:a uttagen 04. plus att de ju faktiskt har kört med den själva. :rofl om du sett mig köra skulle du insett att jag inte är sponsrad.

prulle,
tack, den tar det mesta, kanske inte super snygg (jo det är den) men bra mycket råare än någon annan 125:a.

Så hur mkt gav du för den?(A) :)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
ledsen glömmde det :tungan , 35k fick jag ge för skönheten
har skrivit i en annan tråd exakt vad som sitter på den (vissa av dessa är orginal)

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
ledsen glömmde det :tungan , 35k fick jag ge för skönheten
har skrivit i en annan tråd exakt vad som sitter på den (vissa av dessa är orginal)
Har du nå filmer när du kör din hoj ? Isf skulle du kunna skicka dom till mig på msn ?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Replica skrev:
Har du nå filmer när du kör din hoj ? Isf skulle du kunna skicka dom till mig på msn ?

tyvärr, har inte ens körkort, men till våren så ska jag ut med de andra i trelleborg och filma

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
tyvärr, har inte ens körkort, men till våren så ska jag ut med de andra i trelleborg och filma
Hmm har du någon film där man kan få höra ljudet av en ktm då ? Är de så att på en ktm sitter de bättre saker än på en gasgas ?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
jag har för mig att det sitter öhlins dämpare på gasgas, och på ktm sitter det WP, dessa är väl någerlunda jämnvärdiga, det enda jag vet annars är att hela ktm motorn är bättre än den på gasgasen

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
jag har för mig att det sitter öhlins dämpare på gasgas, och på ktm sitter det WP, dessa är väl någerlunda jämnvärdiga, det enda jag vet annars är att hela ktm motorn är bättre än den på gasgasen
Nu vet jag att jag är jobbig:p Men skulle du kunna motivera lite varför ktm:en har bättre motor än gasgas:en ? :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Replica skrev:
Nu vet jag att jag är jobbig:p Men skulle du kunna motivera lite varför ktm:en har bättre motor än gasgas:en ? :)

Jag kan försöka. Tänk på att deta är vad jag har läst mig till, så det kan mkt väll vara fel.

1.Den håller mkt mer vad jag har förståt, ggs motor skär lika ofta om inte oftare än aprilia rs..
2. Fler återförsäljar=kortare leveranstider. 3 gasgas har kass växellåda (kvaliten)
4 Den är högre växlad en ggs dv för å ligga i 100 kmh måste du inte pressa lika mkt. det sparar både på dig och mcn..

Fan blev ju sugen på att skafa en sån nu ju..

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
prulle skrev:
Jag kan försöka. Tänk på att deta är vad jag har läst mig till, så det kan mkt väll vara fel.

1.Den håller mkt mer vad jag har förståt, ggs motor skär lika ofta om inte oftare än aprilia rs..
2. Fler återförsäljar=kortare leveranstider. 3 gasgas har kass växellåda (kvaliten)
4 Den är högre växlad en ggs dv för å ligga i 100 kmh måste du inte pressa lika mkt. det sparar både på dig och mcn..

Fan blev ju sugen på att skafa en sån nu ju..
finns ingen 2t som skär lika ofta som aprilia RS :fatta! :mattias

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
KalleNorton skrev:
Öööh.. :7peta

Hur vet du det? Tror du inte tex en LV-reggad cross borde skära oftare?
Annars kan man ju inse att phillsson för en gångs skull va ironisk, även om jag tycker det ligger viss sanning i det han säger :hihi

(hoppas han va ironisk iaf :rolleyes:)

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...