Jag gick in på FC-moto som någon länkade och där kommer man undan relativt billigt. En jacka där kostade runt 1500. Jag tror att om det är jag som själv kollar runt och visar engagemang och visar att jag verkligen vill ja ha 125a så är det nog större chans att det blir så till slut
Vi -hustrun och jag-ekiperade vår äldsta då 16-åriga dotter för runt 5 papp. Allt utom handskar på rea hos Lelles. Kängorna fick hon ärva efter hustrun. Det dyraste var hjälmen som gick på ungefär 2 tusen med bra rabatt.
Det kan bli hur dyrt som helst om man tar på sig spenderbyxorna. Hjälm för 8500, helställ för 12000, handskar för 3000 o.s.v. Förutom att det ser fånigt ut att vara klädd som 200 kmh på en 125:a så är det inte nödvändigt.
Det går att komma undan mycket billigare genom att handla på rea eller begagnat.
Och glöm inte bort att returfrakten till FC-Moto och utomlands i största allmänhet inte är kul. Om nu ngt inte passar eller är helt Ok.
Men som Kramer skriver...har du inte farsan med dig så spelar det ingen roll vad det kostar. Fast om han inte vill så varför säger han inte bara NEJ på en gång? Det är mycket enklare och mycket mindre fånigt än att försöka kringelikroka sig ut och runt det med t.ex hur dyrt det är.
Anmärkningsvärt många som har svårt att säga nej.
Lika bra att fråga direkt så det blir utrett på en gång. Alltså om det blir hoj och grejor eller makrame och blockflöjt?