Vi kan ju inte klaga på vädret iallafall... Mange_H, vart går turen?Kungen skrev:Lördag 11.00 TANKAT och klar.
Jag är på.
Glöm det,det ska regna på fredag o snöa på lördag.Maverick_ou812 skrev:Vi kan ju inte klaga på vädret iallafall... Mange_H, vart går turen?
Forsatt soligt
Det varma och torra oktobervädret står sig även på lördag. Dagen kan börja med dimma och dimmoln på sina håll, men fram på dagen lär det mesta ha lättat. Åter uppåt 20 grader i söder och omkring 15 grader långt norrut i landet. Något ökande sydvind, en vind som kan frisk i vid Norrlandskusten.
Zmurfen skrev:Glöm det,det ska regna på fredag o snöa på lördag.
Så det så
Gå o duscha kallt krappen så vaknar du kanske!Zmurfen skrev:Glöm det,det ska regna på fredag o snöa på lördag.
Så det så
Maverick_ou812 skrev:Orkar du dricka en helg till? Jag har gett upp, denna blir helt vit.
Då är det bestämt då? 11:00 på SV på lördag? Mange_H?
Maverick_ou812 skrev:Vi kan ju inte klaga på vädret iallafall... Mange_H, vart går turen?
Zmurfen skrev:Glöm det,det ska regna på fredag o snöa på lördag.
Så det så
Maverick_ou812 skrev:Tro fan att ni har svårt att få ihop folk till era rundor när ni velar så här!
Skutte, släpp taget om k*ken o masa dig ur sängen så ses vi på SV klockan 11:00 på lördag för en vilserunda i den skånska geografin!
Tror jag försöker släpa med mig några Vilse prospects söderifrån också.
Inte helt omöjligt,ska se om jag hinner.Kungen skrev:Vill du åka retta?
numera med nummerplåt.
El Garto skrev:Ses på SV
Mohahahahaha, en som redan är vilse!El Garto skrev:Ses på SV
MohahahahahahahaahaRobbann skrev:Kommer oxå.. men SV redan vilse
följe upp??
Grattis i efterskott!!The Fighter skrev:Fy vad fuuuuuskigt...blääää!!! Någon som vill ta med en spätta... som en försenad födelsedags present...he he firade den på sjukan i onsdags... måttligt roligt..
Maverick_ou812 skrev:Grattis i efterskott!!
Men är du fit for "Fighter" nu då, nyss hemkommen från sjukan??
Jag är inte reisleiter men om jag fattade det rätt blir der norrut till Bjäre sen österut in mot Hallandsåsen och därefter söderut.El Garto skrev:Vad blir det då En runda på Bjärehalvön eller?
Samling 11.00 på SV = ok
Men sen då?
Robbann:
Om jag åker så kan vi träffas vid E6:an (kävlinge/lund av/på-farten).
Jag ger besked när jag fått klart för mig var rundan går så att jag kan uppskatta tidsåtgång.
Maverick, kanske du kan klargöra lite.
Funderar att ev ta en runda här nere vid istället, någon som är sugen?
I så fall samling i Lockarp 11.00.
Weloz skrev:11 låter bra
Ska försöka komma....
Maverick_ou812 skrev:Tidsåtgång... tja... det lär ta ett tag... själv ska jag se till att vara hemma till 17:00 så att jag hinner laga lite mat samt värma upp till Kroatien - Sverige klockan 19:30 - VM-kval
Maverick_ou812 skrev:Jag är inte reisleiter men om jag fattade det rätt blir der norrut till Bjäre sen österut in mot Hallandsåsen och därefter söderut.
Tidsåtgång... tja... det lär ta ett tag... själv ska jag se till att vara hemma till 17:00 så att jag hinner laga lite mat samt värma upp till Kroatien - Sverige klockan 19:30 - VM-kval
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|