Lite OT kanske...men e de bara jag som ifrågasätter om lågfartsprovet
egentligen har något alls att göra med verkligt användande av en hoj?
Vad är det man egentligen lär sig? Att köra trial, eller?
Att inte få sätta ner foten, om det behövs, när f-n har man nytta av det i verkligheten?
jo fast på den gamla var de väl så att man skulle vända på ett utrymme som var 20cm (tror jag) större än hojens vändcirkel.
Nu är det ju ett "fast" bestämt utrymme man ska vända på och därmed olika svårt beroende på hoj!
Bara hyra från en körskola så slipper du köpa en hoj.
Trodde han menade sporthoj....
Vad skulle ni rekommendera för hoj att köra upp på (för tungt kort)?
Gärna nåt billigt gammalt skit man kan bli av med snabbt efter igen.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |