Du glömmer att mullret och vridet du får ur en fet V8 är svårslaget Det finns inte mycket som är mäktigare än att vrida om nyckeln i tändningslåset och både höra och känna den enorma urkraften vakna till liv... Testosteron personifierat
Typ såhär?
[YOUTUBE-ID]f5S1NAMnYKM&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Hehe ungefär sådär, men är inte diablo den som har hayabusa motor och bara ett säte...
sleeper är fräckare
Visst förstår jag att man vill ha mycket vrid och fin sång ur motorn men det fixas ju genom att välja rätt motortyp och en bra ljuddämpare. Ja kör stinger (kromrör ist. för ljuddämpare) på bubblan trots att jag knappt hör vad jag tänker i 90. Vrid/effekt är måste ju stå i förhållande till bilens vikt, en lastbil har brutalt vrid men det händer ju ändå inte så mycket när de ska masa sig iväg. Det är ju mycket lättare att fixa bra väghållning på en bil med låg vikt också
Jag tycker å andra sidan också att muskelbilar är råballa men pga ovanstående skäl väljer jag hellre någon annan bil.
Finns inte mycket som är töntigare (enligt min mening) än en liten skitbil med pyttemotor som man plockat bort ljuddämparen på... Det blir INTE samma ljud
Nej, jag tycker att en bil med en liten klen motor ska bete sig som en sådan och hålla tyst medan en stor och rå motor med ett gott ljud redan från början gärna får förses med raka rör så att man får njuta av välljudet och vibrationerna riktigt ordentligt!
Mjaa manligt kanske, men inte så värst sköj...... Och det är manligt
Håller med helt och hållet, gäller även för fånig styling... man ska börja i motorn.
Känns som att jag motsäger mig själv lite nu med stingern på bubblan, måste bara nämna att den faktiskt är trimmad också ...och sänkt.
Mjaa manligt kanske, men inte så värst sköj...
För mycket optimism här!
Svenska Kronan blir slaktad räkna med dyrare priser på allt som importeras!
Varför skulle jag sälja? Jag kommer ha minst samma lön som förra året, skatten blev nån hundring lägre tom. Soppan kommer bli billigare spås det och i övrigt har jag samma utgifter, sånär som på att jag slutbetalade ett lån förra året, å ska börja tävla i år. Att alla skulle bli så fattiga bara för att det är lågkonjuktur är ju bara ett jävla hittepå från aftonblaskan å sexpressen för att få sälja lösnummer Det är ju just sånt som förvärrar/skapar lågkonjukturen, när alla tror att dom får lite pengar å slutar konsumera!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|