Hmm vad skaru ha för r1an? Jag kan hosta upp snabba stålar om det är rätt pris.fartdåren skrev:2645391jag behöver pengar snabbt vad är problemet med det?
Annars är ju poker ett alternativ, finns stora pengar att tjäna vi kan spela Hu?
Hmm vad skaru ha för r1an? Jag kan hosta upp snabba stålar om det är rätt pris.fartdåren skrev:2645391jag behöver pengar snabbt vad är problemet med det?
fartdåren skrev:2645391jag behöver pengar snabbt vad är problemet med det?
ja gör det, hoppas du sätter en bit av julskinkan av halsen så jag slipper se dina inlägg här igen grabben
och den kniven du pratade om, eftersom du verkar vara en försvarslös liten tunnis, föreslår jag att du sticker i dig själv istället för att sitta och gråta på ett forum
Freddola skrev:2645408Hmm vad skaru ha för r1an? Jag kan hosta upp snabba stålar om det är rätt pris.
Annars är ju poker ett alternativ, finns stora pengar att tjäna vi kan spela Hu?
Freddola skrev:2645408Hmm vad skaru ha för r1an? Jag kan hosta upp snabba stålar om det är rätt pris.
Hsb-Chrille skrev:Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism. (Namn och Adresser till Privata personers eller Företag / Myndigheter)
Inga diskussioner om illegala droger eller uppmaning till användning av dom!
Ovan leder till 3-dagars banning.
Mavve skrev:2645414Hårda ord från en fattiglapp
Inget fel i att behöva pengar, det gör väl de flesta tittsomtätt.
Jag äter inte gris
Jag tyckte att jag var snäll som erbjöd dig pengar, men lycka till att hitta dem nån annastans innan julafton nu. Förmodligen slänger du iväg dem på en massa onödiga skitsaker som ingen kommer ihäg efter årets slut och sen står du där med en skuld du inte klarar av
10tusen liksom
25 och jag sätter mig i bilen och kör nu.fartdåren skrev:2645428den är din för 35k
Freddola skrev:264544625 och jag sätter mig i bilen och kör nu.
Haru pengar så det räcker och blir över.
25+en highfive+en folle då?fartdåren skrev:2645464gör dig inte besvär grabben
fartdåren skrev:2645436du får gärna ta och förklara för mig vad problemet är med att vilja låna 10000?
du måste ju vara dum i huvudet
edit, såg att du var från skåne det förklarar ju en hel del, ni hade tur att internet uppfanns hur hade ni annars kommunicerat med omvärlden?
Freddola skrev:+en folle då?
folle = punk, 3.5, folköl m.mMavve skrev:2645536
+ en vad då?
zpeppy skrev:2645686Shit va den här tråden har spårat ur, killen vill ju bara låna 10lapp...
Orka alla noobalikes som tror att dom är nått...
Edit: fråga på din "vanliga" bank, min polare lånade 300papp til en lägenhet utan fasst anställning...
anja skrev:2645037Låna ut pengar till pojkvän är stoooort nejnejnej oavsett hur fett kontot är.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|