Låna bara pytte lite... :-D

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
Jag som så mga andra är på jakt efter min första hoj...
En Honda ska det bli :yoparty ...MEN, nu återstår valet mellan en 600 eller en Fireblade??? :sissy
Har provkört en Bläjd -98, så jag vet att den passar. :tummenupp Skulle dock vilja provSITTA en 600... -98 - 00 (ööö, tänk om den passar ännu bättre.. :wiggle)

Finns det ngn :angel - förslagsvis i Slöddertälje me omnejd, som kan tänka sig att låta mig gränsla sin :hojcbr?

v-teck

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2009
Hoj
2002 honda vfr800 v-teck
Du kan få provsitta min v-teck som är mycket bättre ;) men du har redan suttit bak på den! så du vet att den är bäst ;)

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Det är abs inget fel på din v-teck men nej tack! Vill ha en med riktig ljud och inte surr... ;-)

Hahaha! Då missade du när jag testade sitsen närmast tanken... Jihaa! :D :tuttar

Bladerider

Den evige formtoppen
Gick med
30 Aug 2008
Hoj
Fireblade -98, Trimmad Puch flakmoppe på landstället.
Det är abs inget fel på din v-teck men nej tack! Vill ha en med riktig ljud och inte surr... ;-)

:D :D :D
V-teck, när får du på riktiga burkar på hojen så den inte låter som en symaskin?

Förresten, vad är v-teck för en hoj? :confused: Trodde du körde en Viffer med vtech-system på motorn! :D

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Värst vad det va ont om änglar här... :(

Som jag skrev så är jag inte ute efter att provköra bara provsitta och känna efter om min :arsele kanske är gjord för en 600...

Eh, kan det vara så att ingen törs?? :confused:

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Värst vad det va ont om änglar här... :(

Som jag skrev så är jag inte ute efter att provköra bara provsitta och känna efter om min :arsele kanske är gjord för en 600...

Eh, kan det vara så att ingen törs?? :confused:

nej! kvinnofolk är läskiga och opålitliga.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag som så mga andra är på jakt efter min första hoj...
En Honda ska det bli :yoparty ...MEN, nu återstår valet mellan en 600 eller en Fireblade??? :sissy
Har provkört en Bläjd -98, så jag vet att den passar. :tummenupp Skulle dock vilja provSITTA en 600... -98 - 00 (ööö, tänk om den passar ännu bättre.. :wiggle)

Finns det ngn :angel - förslagsvis i Slöddertälje me omnejd, som kan tänka sig att låta mig gränsla sin :hojcbr?

Du kan ju börja med att åka till Honda i Södertälje... kanske inte har någon beggad men du får ju bra hum om hur den är även om den är ny.

:D :D :D
Förresten, vad är v-teck för en hoj? :confused: Trodde du körde en Viffer med vtech-system på motorn! :D

Skall man vara besserwisser är det viktigt att ha rätt också... vilket du inte har... stavas VTEC! ;) :yoparty

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj

Kan inte provköra, har ingen hojkort - än..

Du kan ju börja med att åka till Honda i Södertälje... kanske inte har någon beggad men du får ju bra hum om hur den är även om den är ny.

Har varit där...då fanns det bara en ny där och givetvis passade jag på att sitta på den då! :D
Suck, men att sitta på en ny, är inte samma sak... helt andra mått lixom.

Skall man vara besserwisser är det viktigt att ha rätt också... vilket du inte har... stavas VTEC! ;) :yoparty

:hihi Rätt! På han bara... :hihi

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Och?
Det är inget problem! Jag har varit med min adept och kollat på hojar och naturligtsvis har han provkört dem. Övningskörningsskylt(ibland) o allt.

Lyllos han!! :tummenupp
Jag övningskör via en körskola... :(

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Och?
Det är inget problem! Jag har varit med min adept och kollat på hojar och naturligtsvis har han provkört dem. Övningskörningsskylt(ibland) o allt.

Skulle nog aldrig släppa iväg en övningskörare på min hoj för en provkörning :gnissla

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Lyllos han!! :tummenupp
Jag övningskör via en körskola... :(

Ja, då är det problem förstås men pappa pojkvän osv borde väl kunna ställa upp.

Själv kör jag med två st redan bägge är äldre än mig och jag är lastgammal.

Skulle nog aldrig släppa iväg en övningskörare på min hoj för en provkörning :gnissla

Ditt och den personens problem. Vill man sälja och det är få köpare går det. Bara för att det är en övningskörare behöver inte personen sakna körkunskap eller vett. Det kan ha med ålder/personlighet på övningskörare/köpare att göra.

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Ja, då är det problem förstås men pappa pojkvän osv borde väl kunna ställa upp.

Själv kör jag med två st redan bägge är äldre än mig och jag är lastgammal.

Jo, men problem kan man lösa, har bara inte tänkt tanken förut! Ska se vad jag kan åstakomma... :tuttar

Fö, mkt bra svar till Puttes kommentar.. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...