"Lånar tråden lite..."

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Hoj
Hornet 600 -06
Är det bara jag som är sjukt less på detta fenomen?

Antingen så finns det en tråd om samma sak, å då får man ju det svaret man söker utan att behöva ställa frågan själv i en ny tråd. Eller så har man ju en annan fråga å därmed borde man ju starta en ny tråd med denna fråga...eller?

Som det är nu så är det sällan nån "lånar lite" utan ofta kapar man helt enkelt tråden helt eller så får man helt plötsligt två diskussioner i samma tråd vilket inte bara blir förvirrande, utan sabbar även till viss del möjligheten att söka i gamla trådar efter som rubriken blir helt missvisande till innehållet.

Kan vara så att det är jag som är en surgubbe...men är det inte dags att göra nåt åt detta?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag lånar tråden lite, för jag vet att många kommer läsa den o då bör jag ju få ett svar.

Hur fan fungerar en 4-taktsmotor egentligen. Folk jag har pratat med säger att den exploderar, men jag har då inte flugit av den än så länge?
Min är hel, inte söndersprängd, så ljuger dom då eller?

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Jag lånar tråden lite, för jag vet att många kommer läsa den o då bör jag ju få ett svar.

Hur fan fungerar en 4-taktsmotor egentligen. Folk jag har pratat med säger att den exploderar, men jag har då inte flugit av den än så länge?

Haha, men Ricken, för i helvete!!! :rofl

Tony13

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtriple SE 2010, Honda VTR 1000 F 1997, Suzuki Dr 650 (704cc) 2003

det verkar onekligen så, om du inte fått en snikversion av en fyrtaktare... som bara små puffar ist för att explodera, tål klart att undersökas :tummenupp

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2014 stormtrooper 1000

exploderar den inte så har du för lite trimmat. på med ett fett jäkla badabingtech sprut och en herrejösses turbo och en massa lust(ras)gas så ska du få se på explosion. lycka till:yoparty

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
Att någon lånar tråden är väll inget att bråka om. Brukar ju oftast vara något som är relaterat till det som då diskuteras. Är det helt jäddra OT så brukar trådkaparen få reda på det...

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Hoj
Hornet 600 -06
Okej helt uppenbart är det är jag som är en jävla surgubbe helt enkelt!

Men det är lugnt jag är van!:tummenupp

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Okej helt uppenbart är det är jag som är en jävla surgubbe helt enkelt!

Men det är lugnt jag är van!:tummenupp

Ja, så är det nog :)

Om man som trådskapare stör sig på att någon lånar tråden kan man ju dessutom ta upp det med en moderator :tummenupp

Annars är det väl skönt att slippa 3 trådar som handlar om nästan samma sak?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO