Långa svingar

Ja-smaken är som baken-delad. Själv gillar jag långa, låga hojar men spyr inte galla på de som inte tycker som jag. Tycker mig märka att många roadracing anhängare är ruskigt insnöade i sin lilla värld och tycker att streetracing är blahablaha-vidga vyerna lite.
Brink ! Instämmer med dina inlägg i ämnet.

Mattiaz skrev:
Grejen var ju att 99% av de som åkte hoj när vi var på Aruba körde i shorts, t-shirt och ingen hjälm... så de for mest omkring och "visade upp sig"

/M

Ingen större skillnad mot här isvedala då.....både klädsel och uppvisning. :lol

Mattiaz skrev:
OT: Japp jag sover över hos polaren, för jag ska på finlandskryss på fredag-söndag :tuttar

Okej för jag ska köra hela vägen upp (30 mil) och sen lika långt efter konceren, polaren ska inte köra nåt så de blir jobbigt :)
Vad blir de för hoj till i vår ?
R1:a -05 ? hehe
//D

Hultan skrev:
Hur blir det töntigt/moppefuckigt helt plötsligt då?
Skall man ha dom snygga fabriksblinkarna, viskande fabriksdämpare och orginal reg-plåt som skymmer hela rumpan?

Nää, allt som är vanligt småfix, är inte töntigt..
du har nog missuppfattat detta..
Att byta till miniblinkers är som att sätta stripes på en rostig gammal 240 och göra i byxan av upphetsning för "det ser så sportigt ut". = moppefucko
Riktiga mc-åkare strävar heller inte efter "rätt" (högt) ljud på hojen.
Angående regplåten är det bara ytterligare en sak som varken gör till eller från, bara ett moppefucko skulle bry sej om en sån sak.

Nu är det möjligt att jag moppefuckostämplat halva sh.com, men det är inte mindre sant för det... :tungan

Wunder skrev:
Nu är det möjligt att jag moppefuckostämplat halva sh.com, men det är inte mindre sant för det... :tungan

...och på helt rätt grunder! Det säger mer (till fördel) om föraren om han fortfarande kör med originalluftfiltret och originalavgassystemet men har bytt dämpare både bak och fram. Även seriösa långsvingare kör med Ö, WP eller Fox etc.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick