Twosaint
Great white people
Blir väckt nu (01:26) av en man som presenterar sig som magnus vid polisen i örnsköldsvik som frågar om jag äger en röd suzuki med reg nummer *** ***, lite tveksamt svarar jag ja, (hade varit ute och härjat till kl 23:00) han frågar om jag vet vart den är, börjar ana oråd. Han berättar att den blivit stulen och vittnen sett 2st män styrandes på en motorcykel mitt i natten varvid dom blivit skrämd och gömt den i ett buskage. Jag ber honom hämta upp mig och när jag kommer ner så fullkommligt kokar jag . Han skjutsar mig 600m till ett buskage där tillern står lutad mot en stolpe. Inga stora skador förutom att kåpan var lite repad + knäckt bromshandtag. Det är nu andra gången den utsätts för stöldförsök. förra gången resulterade i ett nytt tändingslås och en knäckt framskärm. Va fan ska dom inte kunna se skillnad på ditt och mitt . Frågade vad det var för killar en man i 50 års ålder och en 22 båda missbrukare, så det är ju hopp i helvette att tro att man ska kunna få cash för skadorna. Den kvinnliga polisen påpekade ju att det var bra att jag iaf fick tillbaka hojen, tss kul att få tillbaka den med skador som inte är lönt att ta ut på försäkringen då hade den hellre fått försvinna för gott känns det som.
Jag satte mig på hojen startade den och åkte hem, frågan är om jag verkligen skulle bara tatt hem hojen sådär eller skulle dom tagit in den på stationen ?
Jag satte mig på hojen startade den och åkte hem, frågan är om jag verkligen skulle bara tatt hem hojen sådär eller skulle dom tagit in den på stationen ?