Re: OK-Q8 macken i mörby kl 12,00 ??
Okej då säger vi det..Q8 macken Mörby kl 12.00
Janne skrev:Eller?
Okej då säger vi det..Q8 macken Mörby kl 12.00
Janne skrev:Eller?
låter bra. vem är ledarhunden?L-Born skrev:Okej då säger vi det..Q8 macken Mörby kl 12.00
J-Bone skrev:Jag och Davo ska möta upp vid 12-rycket på Donken och sen till Rosenhill, om ni har vägen förbi kan ni väl hålla ett öga öppet.
kom till mörby i stället.J-Bone skrev:Jag och Davo ska möta upp vid 12-rycket på Donken och sen till Rosenhill, om ni har vägen förbi kan ni väl hålla ett öga öppet.
J-Bone skrev:Tack för åkturen! Kanonbra vägar, skapligt väder och trevligt sällskap!
Ni stod ju på en del tyckte jag och en annan som fegar ur hela tiden blev ju efter såklart Jaja, hellre det än smaka asfalt som en del tycks ha gjort redan iallafall.
Kul att se några ansikten att förknippa med ett nick också! Nu har jag ingen koll på vem som var vem riktigt men Janne gick ju inte att ta miste på med SP1´an (jävlar vad den morrade fint !).
L-Born: Var du R1´an med skjuts eller utan?
Hermes: Mattsvart eller originallackad 929?
Ha det tills nästa gång!
Iceman1975 skrev:Såg dig vid fiket innan Tungelsta vägen eller vad det heter..
benkar skrev:Sprang på er vid Mörköfärjan, (jag, orange VTR, och några kompisar) hoppas ni fick en fortsatt bra runda, och kanske ett fint uppslag på det här med elektriskt styrd nummerplåt.... Vi fick en fin tur tillbaka, skönt köra tillbaka på en väg när man vet att den är grus och polisfri....
/B
J-Bone skrev:benkar, är din kompis med TLR´en medlem här? Ska han med på söndag annars? Skulle vilja ha kontakt med honom, han hade verkligen fått stil på sin hoj ! Tror och hoppas att vi ses på söndag....
Japp, vi stod ju bredvid er vid röljuset i Nynäs. Dessvärre var vi tvungna att tanka där men jag tror vi passerade er när ni tankade/rastade på vägen mot Rosenhill?Monster skrev:Vi måtte er nere i nynäshamn vi var 4 duccar 2 monster och två hypersport! såg/hörde ni oss?
Det var riktigt trevligt idag!
Vilka ska me benskar på söndag!
Jo Honda twinnen lät grymt!
tja
Svårt att säga vilket tempo vi höll men jag tyckte det kändes ganska lungt. Bitvis vart det dock lite hetsigare.Monster skrev:
Vad höll ni för tempo? vi höll ett ganska bra driv...
man tackar själv. jag åker mattsvat.J-Bone skrev:Tack för åkturen! Kanonbra vägar, skapligt väder och trevligt
L-Born: Var du R1´an med skjuts eller utan?
Hermes: Mattsvart eller originallackad 929?
Ha det tills nästa gång!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |