Långfredagskörning 22/4

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Näpp. Kommer du från Furusund så ta vänster på 276:an, kör in höger mot Bergshamra, efter ca två km ta vänster mot Svensboda. Du kommer ut på 276:an lite längre ner. Riktig kul väg!

Den krokiga som även är mycket kuperad som går längst med vattnet vissa delar? som kommer ut vid fotbolls planen i ena änden och golfklubben vid andra?

Inge regn i Farsta iallafall. uppdatera gärna med rapporter

dem bombrepar mest hela tiden... iaf de som ligger först.... :D

Kände du dig utanför gänget nån av gångerna du varit med ut?
Nåt du inte varit nöjd med? det kan alltid bli bättre så jag suger åt mig kritik om den är befogad annars blire ett leende, Du kommer väl idag?

Last edited:

Stofferider

Kör inte fortare än din ängel kan flyga
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
675 Track, cbr250
Den krokiga som även är mycket kuperad som går längst med vattnet vissa delar? som kommer ut vid fotbolls planen i ena änden och golfklubben vid andra?

Inge regn i Farsta iallafall. uppdatera gärna med rapporter

Har slutat på Värmdö nu förhoppningsvis spricker det upp lite senare på dagen. Väldigt molningt just nu.

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Näpp. Kommer du från Furusund så ta vänster på 276:an, kör in höger mot Bergshamra, efter ca två km ta vänster mot Svensboda. Du kommer ut på 276:an lite längre ner. Riktig kul väg!

Den som går via vaxtuna, lagboda svensboda ner till typ vira bruk korsningen?

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Just nu - regn i Tungelsta.

Nu börjar det droppa här i Farsta också, rapport från roslagen av min bror lyder, regnat inatt men solen kikar fram o det ser ut att bli fint väder idag.

Vågar man köra i lite piss och med lite flyt mötas up av solen..enligt yr.no ska ju solen skina i sthlm hela dagen...
Är det bara smådroppar eller är det the realdeal?

Ni som tänkte haka på oss vad säger ni?
Köra eller inte? varje persons åsikts tas i beaktande?

Måste ha besked innan 10,30. klarblå himmel norr om Norrtälje enligt bror min som rör sig söder ut

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Har inte regnat o solsken just nu i Väsby.

Hur ser himmelriket ut då? om du kollar runt på den

Det droppar. Himlen är ljusare bortåt bulten.

Bulten suger ju nu.....du ska se den slingan som vi har planerat på norrsidan..riktigt fin och försöker hålla tempot nere på alla transportsträckorna sen fri fart där det börjar bli kurvigt sen återansamling efter kurviga bitarna..håller ihop gruppen bra och alla får köra i eget tempo men utan att känna sig stressade ;=)

Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Bulten suger ju nu.....du ska se den slingan som vi har planerat på norrsidan..riktigt fin och försöker hålla tempot nere på alla transportsträckorna sen fri fart där det börjar bli kurvigt sen återansamling efter kurviga bitarna..håller ihop gruppen bra och alla får köra i eget tempo men utan att känna sig stressade ;=)

Haha, jag tänkte inte på att ni skulle köra norrepa. :huvet

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Regna här i jakan runt kl8 men de har varit uppehåll nu i 30-45 min o solen har visat sitt nylle.:D:tummenupp

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Hoj
K7
Inte en enda jävla droppe i Sollentuna och blå himmel och 18,5 grader!!!!

Nazgul det blir väl lite snack också antar jag? :arsele

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Håller tempen kvar vattnet på vägen eller har det hunnit försvinna så det bara är mörka områden?

Nja de är fortfarande blött på vägen när jag tittar ut men solen gassar på så de kan torka upp on nån timme eller så.

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Inte en enda jävla droppe i Sollentuna och blå himmel och 18,5 grader!!!!

Nazgul det blir väl lite snack också antar jag? :arsele

ALLTID
Jag vet en kille som har med sig en snackpåse, liknar din bögslunga lite faktiskt..men den rymmer mer :krama

Tänkte att vi samlas vid 12..lite genomgång och om vädret inte har blivit perfa så kan vi ta en lite fika o vänta 20min eller nåt. Eller vad tycker du?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati