Maverick_ou812 skrev:2227411He he he.... misstänkte nästan att du skulle hamna där du är nu när du sa "Jag viker av i Harlösa"
hehe a ju tvungen o fixa badsällskap året första dop är ett faktum
Maverick_ou812 skrev:2227411He he he.... misstänkte nästan att du skulle hamna där du är nu när du sa "Jag viker av i Harlösa"
Dop? Vad heter du nu då eller är det nån annan som bytt namn?Zenit skrev:2227981hehe a ju tvungen o fixa badsällskap året första dop är ett faktum
Japp Skånes kurviga vägar råkkar, just därför sökte politisk magnycyl till Skåne -86, i Norrland finns bara en väg.AnkanSt4s skrev:2228186Tack för en kanondag!
Som inbiten 08:a trodde jag inte jag skulle säga detta, men sorry kära Stockholm, skåne vinner med hästlängder när det gäller kurviga hojvägar......
GSXR1100R skrev:2228223Japp Skånes kurviga vägar råkkar, just därför sökte politisk magnycyl till Skåne -86, i Norrland finns bara en väg.
JKay skrev:2228224E det vägen till och från lokala haket?
Precis¨så är det.. fast man kan ta vilsevägen oxå..JKay skrev:2228224E det vägen till och från lokala haket?
För att inte tala om hur trevliga vi skåningar är!AnkanSt4s skrev:2228186Tack för en kanondag!
Som inbiten 08:a trodde jag inte jag skulle säga detta, men sorry kära Stockholm, skåne vinner med hästlängder när det gäller kurviga hojvägar......
Då blir det 30 mil till närmsta pub istället för 25 va?Matulda skrev:2228227Precis¨så är det.. fast man kan ta vilsevägen oxå..
Därför ser man till att ha flytande färdkost på dunk med sig.. ....Maverick_ou812 skrev:2228332
Då blir det 30 mil till närmsta pub istället för 25 va?
Jag hörde dig,, Twin rockar...rookie skrev:2227947Körde ensam...VTR...körde om er efter veberöd men sen fastnade jag efter er en stund i häckeberga...
Såg ut att va en stor bil iaf!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |