Ny Klubb!!
Jag är inte speciellt imponerat över ideen - vi kommer definitivt att segregera oss i 2 gäng; Moral & Krimi... A & B, H & A - eller hur...
ex.
-Kör vi Tosdagskväll´s Åkning - är det roliga bl. a den mängd av folk som kommer eller hur - även om inte alla kör.. (Polisi, vett såklart om att va vi gör)
-Ska vi köra snabbt på små kniksiga vägor (- Är Polisi mera nöjd än vi istället busar på Sveavägen framför dagis. Polisi som jag pratat med informerer uofficielt att man INTE har kontrol på f. ex. Bågesundsvägen - den finns inbygd - kör man aldeles för fort då dör man! I MWB MC Klubben börjer vi att publicera vår rutt & tid:
Tisdags Åkning
-Ska vi växla erfarenheter om kriminella grejor, t. ex. Försäkrings fusk eller liknande.. (då ska man nog inte fixa någonting på skrift alls, inte även SMS eller email, Glömde jag att tala om att jag var VD på en ISP engång i tiden...)
-Ett hemligt Forum bör vära enkelt att Cracka för den brottsforsker som verkligen vill.
NB: Det är inte ofta att jag har kört min MC, vart jag inte har varit fucking-far beyong KK-gränsen. Och ja, jag har smitat.. Men, jag har dcen uppfattning att det inte är saker att skryta om..
Mina hoj-kompisar vett exact hur jag kör och hur jag tänker - och det är kanske därfor att jag har många kompisar....
Ok;
1. Jag har inte röstat än!
2. Kan vära öppen på att testa Pinquin´s forslag..
Och Hey - Gott Nytår