Låt pandorna dö!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har hållt på att dö några gånger i livet, förutom alla gånger jag flygit, och det har varit väldigt människolika händelser:
Köra R1 fort
Bli nedslagen av dräpare
Bli rånad av tjackpundare
Bada med stingrockor
Åka tåg utanpå tåget full
Dra ut tand och få hålet infekterat och se ut som han i Mask
Krocka bil

..Åka sl-buss
kolla på svenska underhållningsprogram
vara bakis

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Inte skills, du är singel och har Discoverysyndromet. Jag har sett det flera gånger, någon skiljer sig och kan plötsligt allt om flygolyckor.

:mattias Jag kan allt om flygolyckor, rasande varuhus i asien, den förbjudna staden, krabbfiske och att bygga glansiga motorcyklar med logotypes, som knappt är körbara och alltid blir klara i tid...

Jag tror just att du gav mig en diagnos...
Tror du man kan bli sjukskriven/sjukpensionär på det så man hinner se karpfiske i Amazonas också?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag menar, Jag trodde koalan var världens sämsta djur men den är ju jallafall hög hela tiden och har alltid ungar som klänger på sig så ligga måste de få göra.

Man måste tänka vilka andra djur/växter som kan tänkas sakna djuret i fråga.

Pandan äter: bambu och den tror jag knappast kommer ta över jorden om björnjäveln försvinner. Finns det någon/något som uteslutande lever på (av) pandan? Är den värd åt nån exlusifv tarmparasit? Jag kan inte komma på nåt.
Enig

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag menar, Jag trodde koalan var världens sämsta djur men den är ju jallafall hög hela tiden och har alltid ungar som klänger på sig så ligga måste de få göra.

Man måste tänka vilka andra djur/växter som kan tänkas sakna djuret i fråga.
Koalan lär inte saknas av andra koalor iallafall, inte minst på grund av det faktum att den är bättre på att knulla än pandorna. De jävla släthjärnorna är inte bara allmänt värdelösa och högljudda utan dessutom är de fullkomligt fulla av Klamydia. I vissa delar av populationen (de är enstöriga men bor ofta i områden där olika individers revir gränsar/överlappar och bildar därigenom en slags grupperingar) är upp till 100% infekterade:

De har en fullkomligt efterbliven diet bestående av en giftig växt, och djuren i sig är så fullkomligt efterblivna att de inte känner igen det som mat ifall det serveras i en skål framför dem utan det måste växa på trän för att de ska fatta att det är vad de nu anser vara mat... Och till råga på allt så är de dessutom vandrande könssjukdomshärdar.

Pandan har också en efterbliven diet, men de springer iallafall inte runt och gökar järnet och smittar varandra med könssjukdomar. Om en art nu ska envisas med att försöka utrota sig själv, är det bättre att de dör ut på grund av att de är för dåliga på att äta och knulla eller för att de springer runt och sprider sexuellt överförbara sjukdomar vilka i slutändan riskerar att ta död på hela populationen? :va

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Koalan lär inte saknas av andra koalor iallafall, inte minst på grund av det faktum att den är bättre på att knulla än pandorna. De jävla släthjärnorna är inte bara allmänt värdelösa och högljudda utan dessutom är de fullkomligt fulla av Klamydia. I vissa delar av populationen (de är enstöriga men bor ofta i områden där olika individers revir gränsar/överlappar och bildar därigenom en slags grupperingar) är upp till 100% infekterade:

De har en fullkomligt efterbliven diet bestående av en giftig växt, och djuren i sig är så fullkomligt efterblivna att de inte känner igen det som mat ifall det serveras i en skål framför dem utan det måste växa på trän för att de ska fatta att det är vad de nu anser vara mat... Och till råga på allt så är de dessutom vandrande könssjukdomshärdar.

Pandan har också en efterbliven diet, men de springer iallafall inte runt och gökar järnet och smittar varandra med könssjukdomar. Om en art nu ska envisas med att försöka utrota sig själv, är det bättre att de dör ut på grund av att de är för dåliga på att äta och knulla eller för att de springer runt och sprider sexuellt överförbara sjukdomar vilka i slutändan riskerar att ta död på hela populationen? :va
Nu har jag varit i Australien en hel del!..Brorsan är till och med Medborgare där..Har ju sett en del Koaler men inte fan har jag sett några att Springa runt och Knulla Iallafall! :rofl

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu har jag varit i Australien en hel del!..Brorsan är till och med Medborgare där..Har ju sett en del Koaler men inte fan har jag sett några att Springa runt och Knulla Iallafall! :rofl
Nog sker det, och liknar mest en förbannad våldtäkt:

Oklart om det är han eller hon som skriker, koalor skriker ju för det mesta och av ingen som helst anledning så att bli våldtagen och/eller utföra våldtäkt borde ju motivera ett tjut eller tre...

Som om inte övergreppet som sådant vore illa nog så lär offret nu dessutom smittas med Klamydia (om den inte redan var smittad, vilket den antagligen var), som den sedan sprider vidare till nästa våldtäktsapa (om denne inte redan är smittad, vilket den antagligen är)... *Sjunger*: "Könssjukdomen går runt runt runt, runt runt runt, runt runt runt, könssjukdomen går runt runt runt, runt bland koalabjörnar..."

Last edited:

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
bara kan äta bamu av nån anledning vilken den måste rulla ihop bladen ifrån för att inte skära upp käften och eftersom den igentligen är en köttätare så får den ont i magen och fiser som fan av den kosten vilken dessutom är så näringsfattig att den måste äta under hela sin vakna tid!
Det .. låter ju som min Camilla !?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...