Starstriker
Som man googlar får man svar
Bukten? Fattar icke...
Du har PM
Bukten? Fattar icke...
Du behöver kolhydraterna när du tränar.
Man kan också ta tillvara på att glukoskänsligheten är extra hög på morgonen och äta en större del av kolhydraterna då, och självklart måltiden efter träning bör vara kolhydratrik.
Bra fart vid 1,5 km. Fick du skjuts av en EU-scooter?Ok. Min senaste kvällsrunda:
Bra fart vid 1,5 km. Fick du skjuts av en EU-scooter?![]()
Annars verkar det vara en trivsam runda. Lägg upp en bild med elevationen så man får se hur stora höjdskillanderna är. Kul att jämföra med mina rundor.
F.ö är det störigt som fasen att programmet är så uselt på att anpassa y-axlarnas skala till faktiska värden. Det skulle man vilja kunna ställa in själv.
Edit: är det magnetfälten runt järnvägen som stör farten?
Jahapp, så var det en ny dag och ett nytt skitpass. 8 km backträning och vaderna småvärkte och var sega som faen redan innan jag börjat springa. Kul... Det är roligare att träna med prylar, men träningen blir inte bättre av dem. Den funkade inte innan jag fick klockan och den funkar inte bättre nu.
Ajja, skit samma. Under backpassen skall jag i uppförsbackarna hålla miltempo. Jag är osäker på om det är nuvarande eller måltempo som avses, men för att försäkra mig om att jag inte slipper någon plåga så försöker jag springa i måltempo. Vilket fö är 42-43 min, till våren. "Skryllemilen" avses. Jag har tidigare sprungit den på dryga 47 min.
Mellan backarna skall man se till att återfå andan till nästa backe. Vanligen brukar jag jogga lätt mellan backarna men idag blev det nästan bara promenader. Känns som att jag får backa ett steg och återgå till ett lättare program. Inte så kul men vad gör man...![]()
Haha, ja, det är jäkligt långt när mjölksyran porlar ur öronaSatan. 500 meter är långt ibland.
Hehe, been there...Det visar sig att jag startat innan GPSen hittat alla satelliter och att den sen inte fått tag i några under löpningen.
Jag får kapa 30 sek/km för att komma dit. Det är iofs mycket men bör inte vara någon omöjlighet på 8-9 månader. Fast just nu känns det avlägset. Tror att en ordentlig bantningskur skulle underlätta lite också... Man får god aptit av att springa mycket, om man sägerMilen på 42-43 minuter är ingen lek. Jag ligger strax under 50 idag och vill ner till 45. Vi får se hur långt jag hinner i år. Neråt 47 vore kul.
Haha, ja, det är jäkligt långt när mjölksyran porlar ur örona![]()
Hehe, been there...![]()
Jag får kapa 30 sek/km för att komma dit. Det är iofs mycket men bör inte vara någon omöjlighet på 8-9 månader. Fast just nu känns det avlägset. Tror att en ordentlig bantningskur skulle underlätta lite också... Man får god aptit av att springa mycket, om man säger![]()
Här är en kille som kan springa:
http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_17189381.asp
Det är en hastighet på ca 20 km/h![]()
Det är så sinnessjukt att man inte kan fatta det. Man hade knappt hängt med på en cykelHär är en kille som kan springa:
Här är en kille som kan springa:
Min gamla Polar gav upp i somras efter hemmabyte av batteri följt av simning.
Blev sugen att skaffa en igen efter att ha läst den här tråden så jag gick in på www.blokesstuff.com, nämnd tidigare i tråden.
Hittade en Polar till bra pris, det skulle finnas 18 st på lager och skeppas nästa dag.
Sagt och gjort, iväg med en beställning. Orderbekräftelse kom samma dag + att pengarna togs från kortet.
11 dagar senare kommer det ett nytt mail:
"The product you have ordered has now been replaced by a newer model and so we are unable to supply the item on Your order. Please go to http://www.blokesstuff.com and consider ordering the latest model. If you would like advise on this please call our sales team, see contact details on website."
Två dagars fördröjning och pengarna dyker upp på kontot igen. Allt väl, puh.
Kollar på web-sidan idag igen, fortfarande 18 st på lager.
Har dom koll på sin web? Litar jag på dom? Kommer jag att (försöka) handla där igen?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |