Not even close!har du sagt A får du säga B åxå![]()
gissning Iron man Hawai![]()
![]()

Not even close!har du sagt A får du säga B åxå![]()
gissning Iron man Hawai![]()
![]()
Nej usch, fy fasiken!löparloppet förbi öken staden Petra då![]()
och ett lyft..
hur har dom funkat??
drygt att ladda varje dag??
är dom trasiga nu??
Forerunner 305. Ruggigt hi-tech. Kan bli riktigt kul att se på ens resultat med tiden med en sådan.
[YOUTUBE-ID]yYQhg5Ph38Q[/YOUTUBE-ID]
Trådlyft!
Är i köpartagen efter en ny pulsklocka och har nu börjat snegla på Garmins modeller. Vad har ni för erfarenheter? Vilken modell ska man välja, 305 eller 310? Hur är de jämfört med polars toppmodeller gällande pulsregistrering och programvara?
Tips tack!
Har haft min 305:a i ett år nu och är super nöjd. Bästa tränings-tillbehöres jag köpt. Otroligt givade och kul att "tävla mot sig själv" och man får bra koll på hur formen ser ut.
Batteritiden är väl det enda som kunde fått vara lite bättre. Tror dom uppger 8,5h? Hur som helst hade min inte ens börjat varna för lågt batteri igår på Vasaloppets öppetspår, och då hade jag ändå gått en timme över tiden. Använde dock inte pulsfunktionen, vilket rimligtvis kan förlänga batteritiden ngt.
405:an verkar ju vara snäppet bättre med bl.a. betydligt bättre batteritid. Men kör man inte väldigt väldigt mkt eller länge så är det dyrare priset svårt att motivera.
Ok, då står det nu mellan 305 och 310.
310 verkar vara mycket snabbare på att hitta satelliter samt att den har en jäkligt smidig överföring av all data. Det prioriteras av en rastlös människa! Även batteritiden är mycket bättre samt storleken. Dock är den svindyr i jämförelse, 3500:- mot 1500.-.
Hur är de förresten på noggrannhet ang pulsdata (felvärden, lagringsfrekvens etc) samt räckvidd för GPS när man löper i stan eller på stigar (felvärden, förlorad data, hopp på karta etc)??
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |