Lördag 19/6 ut och köra!

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Tanken är att lägga mil nu på Lördag, Är dock sugen på lite samåka så skriv en rad om du är sugen på att köra ihop. Har inget speciellt "mål" men vore trevligt att stanna till vid något café på vägen :)
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Jag är helt klart intresserad! Bara det inte är för tidigt finns risk att jag inte är nykter på fredag... men håller det måttligt så man kan köra efter lunch eller ngt iallafall :).

Antar att det blir körning i sthlms området?
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Jag är helt klart intresserad! Bara det inte är för tidigt finns risk att jag inte är nykter på fredag... men håller det måttligt så man kan köra efter lunch eller ngt iallafall :).

Antar att det blir körning i sthlms området?


Yes tanken är kring sthlms området, gärna en sväng förbi rosenhill för en fika:). Kan dock inte påstå att jag har stenkoll på dom "bästa" vägarna mer än "bulten" och vägen till färjan vid skansundet är fina vägar.

Jag rullar eventuellt ut tidigare än lunch på Lördag, men är du sugen på att mötas upp kan nr bytas.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Yes tanken är kring sthlms området, gärna en sväng förbi rosenhill för en fika:). Kan dock inte påstå att jag har stenkoll på dom "bästa" vägarna mer än "bulten" och vägen till färjan vid skansundet är fina vägar.

Jag rullar eventuellt ut tidigare än lunch på Lördag, men är du sugen på att mötas upp kan nr bytas.
Du har säkert bättre koll än mig iallafall, jag vet inte ens vilken väg bulten är :tungan... har främst kört i Uppsala. Hur tidigt hade du tänkt dig att åka iväg?
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Du har säkert bättre koll än mig iallafall, jag vet inte ens vilken väg bulten är :tungan... har främst kört i Uppsala. Hur tidigt hade du tänkt dig att åka iväg?


Runt 10-12 rullar jag väl ut, ska få iväg tant+barn till morföräldrar m.m innan det ger sig iväg :yoparty
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Runt 10-12 rullar jag väl ut, ska få iväg tant+barn till morföräldrar m.m innan det ger sig iväg :yoparty
Haha måste ha nån som håller pli på dem medan du är borta eller :tungan
12 låter som en bra tid annars, PMar mitt nr...

Bra uppsamlingsplats? Jag bor som du ser vid KTH. Hur är det med sveavägen? Fattat det som att det brukar va den vanliga samlingsplatsen, kanske vi kan få med oss lite fler... har du skrivit ngt i sthlms forumet också?
 
Last edited:

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Kom just att tänka på, hur ser det ut med bröllop och skit på lördag lär ju va helt tjockt inne i stan?
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Haha måste ha nån som håller pli på dem medan du är borta eller :tungan
12 låter som en bra tid annars, PMar mitt nr...

Bra uppsamlingsplats? Jag bor som du ser vid KTH. Hur är det med sveavägen? Fattat det som att det brukar va den vanliga samlingsplatsen, kanske vi kan få med oss lite fler... har du skrivit ngt i sthlms forumet också?


Har inte kastat in något inlägg i sthlm forumet, men en bra idé :tummenupp. Dock som du skrev i inlägget efter så är det ju bröllop... dvs smockat med folk och avstängningar här och där :död
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Har inte kastat in något inlägg i sthlm forumet, men en bra idé :tummenupp. Dock som du skrev i inlägget efter så är det ju bröllop... dvs smockat med folk och avstängningar här och där :död
Förhoppningsvis så håller de sig inne i centrala delarna av stan... frågan är vart man ska mötas upp bara, vi bor ju på varsin sida av stan. Skulle vara kanon att kunna mötas upp på sveavägen/valhallavägen, flyttade förra hösten och har inte kört i stan mer än mellan Uppsala och KTH. Blir förmodligen nyktert på fredan förresten, blir middag med pappas jobb istället för det jag hade planerat från början. Vilket innebär att jag inte har några problem att ge mig iväg tidigare :)
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Förhoppningsvis så håller de sig inne i centrala delarna av stan... frågan är vart man ska mötas upp bara, vi bor ju på varsin sida av stan. Skulle vara kanon att kunna mötas upp på sveavägen/valhallavägen, flyttade förra hösten och har inte kört i stan mer än mellan Uppsala och KTH. Blir förmodligen nyktert på fredan förresten, blir middag med pappas jobb istället för det jag hade planerat från början. Vilket innebär att jag inte har några problem att ge mig iväg tidigare :)

Jag har inget emot att ta mig in mot stan för att möta upp dig och eventuellt andra mc vänner. Då har inte kört något på "min" sida av stan då alltså? :tuttar
Jag har ditt nr nu så att tidigare än 12 går nog för mig likaså, blir en lugn fredag med familjen på grönan imorgon :)
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Jag har inget emot att ta mig in mot stan för att möta upp dig och eventuellt andra mc vänner. Då har inte kört något på "min" sida av stan då alltså? :tuttar
Jag har ditt nr nu så att tidigare än 12 går nog för mig likaså, blir en lugn fredag med familjen på grönan imorgon :)
Nix, aldrig kört hoj söder om sthlm :rolleyes:
Härligt, mcdonalds sveavägen kanske är bra ställa att mötas upp så får vi se om det är fler där som vill hänga på.
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Nix, aldrig kört hoj söder om sthlm :rolleyes:
Härligt, mcdonalds sveavägen kanske är bra ställa att mötas upp så får vi se om det är fler där som vill hänga på.

Yes vi preliminär bokar sveavägen då :tummenupp får vi se om vi hittar några likasinnad när vi väl är inne :)
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Lite dåligt med respons härifrån SH tycker jag men alla kanske ska sitta inne och kolla på bröllopet :rofl
 

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Ort
Kungsängen
Hoj
r1 03a
Jag är sugen.hoppas bara att det inte dyker upp nåt annat bara.Svårt o få tiden o ´räcka när man har barn.Vet mer imorgon kväll.
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Jag är sugen.hoppas bara att det inte dyker upp nåt annat bara.Svårt o få tiden o ´räcka när man har barn.Vet mer imorgon kväll.


Bara höra av dig, kommer att titta till i tråden kontinurligt.
Är sagt sveavägen vid Mcdonalds :krama
Vore kul om du kunde dyka upp:yoparty
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top