Lördag 5 juni SM TÄVLING/UPPVISNING I SKÖVDE

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Inte fel med lite prispengar ;)... Vad var det för norrbagge eg? Aldrig sett/hört talas om honom förut. Men köra motard det kunde han iallafall...

Det var ju lite kasst med varvningar och så eftersom det inte fanns några blåflaggor direkt ute på banan. Kan tro att det ställde till en del problem... Det var smått omöjligt att hålla ordning på placeringarna under finalen. Jag trodde det gick bra för både Calle Carlsson och Niklas Johansson men de var visst ett varv efter (De kör KTM och fick stå och kicka i ett varv typ....). Vems båge var det som tog eld? Såg med att det rök lite.. Någon som vet vad som hände med bodings hoj? Han bröt ju iaf..

Ejdehage körde FORT!... han kör sjukt fort! Håller skrotet han åker på i år så lär han ta hem SM utan större problem...

- Johan

rejser skrev:
jupp jag kom 4a, 2000:- i prispengar va ju inga fel :tummenupp

var förbi norrbaggen ett tag när han fick problem med varvade, men han gick förbi igen när jag fick samma problem.
fan det är andra gången jag missar pallen i ett motardrace på grund av sånt.

det var lite lätt kaos i finalen, varvningar, vurpor, kickande husabergsåkare :arsele , en hoj som tog eld...

tillslut: fy faan va Ejdehage körde!
han varvade upp till 5e plats och var strax bakom mig när han gick i mål.
 

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lusasken
Hoj
Trehundra kubikare
mr_rockster) Vad var det för norrbagge eg? Aldrig sett/hört talas om honom förut. Men köra motard det kunde han iallafall... Någon som vet vad som hände med bodings hoj? - Johan[/QUOTE skrev:
njae jag har hört namnet nån gång nånstans...vet att det finns några riktigt snabba norrbaggar.
Kai-börre Andersen blev bara 3a i en motardtävling i norge förra året tex, o han är inte direkt kass.

tror bodingh körde stopp el vurpade och fick inte igång hojen direkt så han bröt, hojen funkade iaf.
 

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lusasken
Hoj
Trehundra kubikare
resultatlista för finalen

spara bilden o förstora i nått bildprogram så blir det läsbart....tror jag :tungan
 

Bifogat

  • resultat.jpg
    resultat.jpg
    140 KB · Visningar: 89

Hampe #66

2fast4U
Gick med
27 May 2003
Ort
älmhult
Hoj
gammal moppe
varför

rejser skrev:
resultatlista för finalen

spara bilden o förstora i nått bildprogram så blir det läsbart....tror jag :tungan

Suck suck... :huvet
Kan dom inte införa "down is out", det hade känts bättre...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top