Äta glass i solen, lyssna på Boliviansk musik och sen en hojsvängLotta skrev:Hello.
Lite OT, men ändå!!!
På lördag kommer det gå ett karnevalståg från St Eriks torg till Stadparken kl 12.00. Ta en glass vid pumpen och kika på det här. Inget Sambatåg men väl Caporales.
Lotta skrev:Hello.
Lite OT, men ändå!!!
På lördag kommer det gå ett karnevalståg från St Eriks torg till Stadparken kl 12.00. Ta en glass vid pumpen och kika på det här. Inget Sambatåg men väl Caporales.
ReDan skrev:Laddar man inte upp bilder för att andra ska se dem?
RR_Jonas skrev:Aha, dansar du det ? Min tjej höll på med det förr. Ganska kul med alla bjälror och grejer. Va hette de nu igen... Dandinos eller nåt
/J
Lotta skrev:Va hon med i Andinos......?
Det är inte jag som dansar.....det är min dotter, hon är också med i Andinos.
Men idag har jag spelat fotboll med dom...(2*15 minuter, jag trodde jag skulle dö där ett tag)
Om din tjej har varit med så vet nog jäntan vem hon är. Hälsa flickvännen att dom har haft Encuentro här i Uppsala den här veckan, och att de är avslutning på lördag.
Lotta skrev:Va hon med i Andinos......?
Det är inte jag som dansar.....det är min dotter, hon är också med i Andinos.
Men idag har jag spelat fotboll med dom...(2*15 minuter, jag trodde jag skulle dö där ett tag)
Om din tjej har varit med så vet nog jäntan vem hon är. Hälsa flickvännen att dom har haft Encuentro här i Uppsala den här veckan, och att de är avslutning på lördag.
Lotta skrev:Men vafasiken! Bilderna var inte större än så där. Du får se det som en liten teaser liksom......
Kamikaze kid skrev:Då fixar vi mat inför den stooora festen.. sen får vi dansa på altan
ReDan skrev:Men jag kan juh inte komma o kolla juh ; (
kortstubina skrev:Jag/vi hinner inte dit i tid.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|