Lördagsgazz 11 okt

Min barnvakt vacklade så jag kan tyvärr inte köra om inget mirakulöst händer.
Men ni är antagligen minst 4st så ni klarar er säkert utan mig ..... annars kan ni komma förbi på en kopp kaffe och hålla mig i sällskap.

Trist! Om kalaset i morgon blir inställt så har jag hört någonstans, att det kommer en runda i morgon också. :)

Hemma igen...
Riktigt najs runda, mycket tack vare att jag körde fel håll mot Hörby - blev Huaröd-Svensköp-Hörby... Djevvlar vad fina vägar där. Öppna kurvor som man ser igenom, fläckvis jämn asfalt. :yoparty

Quman verkade ha fått en tesked kaffe i kallingarna efter ett intressant möte... det är precis sådant som tillför körskicklighet :pannkyss

Jag, Jimmy o Henke avvek i Hörby - resten sitter väl kvar o fikar än :D
Imponerande att se Henke hänga på mot Eslöv utan kåpa i.... hrrmm 90+:tummenupp

Tack K för initiativet!

Hemma igen...
Riktigt najs runda, mycket tack vare att jag körde fel håll mot Hörby - blev Huaröd-Svensköp-Hörby... Djevvlar vad fina vägar där. Öppna kurvor som man ser igenom, fläckvis jämn asfalt. :yoparty

Quman verkade ha fått en tesked kaffe i kallingarna efter ett intressant möte... det är precis sådant som tillför körskicklighet :pannkyss

Jag, Jimmy o Henke avvek i Hörby - resten sitter väl kvar o fikar än :D
Imponerande att se Henke hänga på mot Eslöv utan kåpa i.... hrrmm 90+:tummenupp

Tack K för initiativet!

tck för en trevlig runda. nä robz så allvarligt va de inte men blev lite skakis ett tag :P

Tack för en kanon runda, hoppas att pauserna inte blev alltför jobbiga!
Tvärtom - vi fick vila lite då o då - du måtte blivit trött som inte fick stanna ordentligt mer än en enda gång :D
Starkt gjort att köra i eget tempo och inte falla för frestelsen att tokgasa - så skall det se ut :tummenupp

Tvärtom - vi fick vila lite då o då - du måtte blivit trött som inte fick stanna ordentligt mer än en enda gång :D
Starkt gjort att köra i eget tempo och inte falla för frestelsen att tokgasa - så skall det se ut :tummenupp

Skulle jag försöka mig på att hålla ert tempo, så hade jag i bästa fall fått promenera hem :tungan Uppskattas att även nybörjare som en annan får hänga på!

Mumma, dom vägarna tillhör absolut favoriterna. Lite fina pungsparks-bulor finns det också en och annan.
Moahaha... du sitter alltså för nära tanken? Gå en BKK med dig - en knytnäve mellan tank o pung fixar biffen... men näven skall för all del inte sitta kvar däremellan :tungan

Ett tag fruktade jag att få en MCK-vilse stämpel... solen var ju borta och endast mossan på trädens norr-sida skvallrade om vart Hörby borde ligga.
Jag klarade mig dock... :yoparty

Nä ... jag ville inte vara med igentligen .... jag är inte BITTER!!!
Vem är du?? Varför skriver du här??

Han är GUUUD! .... <---- SANT
/Moderatorn

EDIT:
:mad:
Jag vill oxå ha massa kul knappar!!!!

(:pannkyss :kiss )

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick