Jag hänger nog på en stund i alla fall.
åå, Ragge!!! Ragge!!! Ragge!!! Ragge!!!
Ragge 4 Fucking President, för faaaaan! (när kommer de lyssna på mig där uppe)... va va, är ni DÖÖÖÖVA! ;-)
Nej,
inte visste jag att det fanns en livs levande Ragge i vår tidsålder, på vår Jord, innan jag föddes, och när jag gjorde just det, ja föddes, vet ni vad han gjorde då? JO, han körde hoj. Som satan.
Punkt.
Visste inte att jag kunde locka "The Real Ragge" till mig... Jag som är en roookie!
Ragge, en en erfaren fortkörare utan skrupler. None what so ever!
Var det alla mina krascher på bana eller var det mitt skrapade ställ eller var det bara att han ville ha min lever... ?
Hursom.
Nu ska ni få höra.
Dessa "Ragge" verkar vara ett vägvisarfolk från en annan planet. Ungefär som "Predators" i samma film, fast ofantligt mycket snällare och snabbare på en MC. Kan skriva under på det.
De kommer från en planet där de bara kör på slicks, de kör extremt fort HELA tiden och dessutom kan alla individer ALLA vägar, hela tiden, samtidigt som de kör så fort så det är nästan på låtsas, fast det är på riktigt. Uppenbarligen...
Häng med nån gång så får ni se beviset.
Men, till slut efter en del detektivarbete fick jag tag på "vår allas Ragges" hemlis...
Inte visste jag att man kunde få en stor Ragge men bröd! En stark Ragge med bröd. Och dessutom en stor & stark Ragge med bröd i farten. Ja och en vanlig Ragge med fart, oxå. Tråkigt? Nej!
En Ragge med bacon, ketckup, humör och en jävla fart under hjulen. Bättre?
Urk, jag blir våt i alla mina trosor överalt - över vägvalen, såklart, som vi ska ta OM du ska med Ragge.
Tydligen har vi hittat vårt gemensamma tempo också. "Så fort det går."
Men du, inte den där "pajja pungen vägen" hem från Mariefred va? Jag har faktiskt en banställd Öhlinare bak. Jaja, lite nedskruvad är den för gata. MEN! Det gör ont!!!!
Även om jag vill vara en lika hängiven och matcho biker som du så fixar inte mitt underrede denna minst sagt oömma behandling.
PS.
Allvar nu.
Med lite reservation för vädret. Ser ut att bli lite blött på lördag.
Hoppas det inte stämmer så vi kan köra lite hoj!
Men OM det kommer regna på lördag bjuder jag er imorgon FREDAG på en grill/bad/mys/bastu-kväll ute hos mig i Tyresö framför brasorna. Så torrkör vi lite, å sitter o ljuger lite.
Vi stämmer av väderlek imorgon förmiddag. OK?
DS..