Lösenorden sparas inte i IE - tips

Marsipulami

Guest
Har ett problem som jag inte stött på innan och som jag inte kan rätta till själva. Det är som så att jag ställt in i INternet Explorer att den ska spara lösenorden som jag skriver in. När jag sen kommer till en sida och skriver in lösenordet och får jag upp en ruta jag ska bekräfta om jag vill spara och då klickar jag självklart OK. Sen när jag går tillbaka till sidan nästa gång så kommer inte lösenordet upp även om jag påbörjar skrivningen.

Samma sak gäller i www adressfältet. När man skriver in där så ska det komma upp alternativ när man börjar skriva in, men så är inte fallet.

Har ni några tips

Marsipulami

Guest
Pettersson skrev:
Ladda ner Mozilla Firebird.

Mozilla/Netscape är jag inte intresserad av, liksom Opera.... Finns en del sidor som jag använder mig av inom jobbet som inte fungerar i de...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
tjena!

jag har win 2ooo pro, kör IE 6 och undrar hur man gör för att ändra sin inställning att spara lösenord vid inloggningar på olika sidor?

Jag har tackat nej till det en gång, men vill nu ha tillbaka det.

//Mark

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Gå in på Tools - Internet Options - Content och välj sen Autocomplete. Där finns en "Prompt me to save passwords".

Mark skrev:
tjena!
jag har win 2ooo pro, kör IE 6 och undrar hur man gör för att ändra sin inställning att spara lösenord vid inloggningar på olika sidor?
Jag har tackat nej till det en gång, men vill nu ha tillbaka det.
//Mark

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Hade en svensk XP som trots att allt var iklickat inte sparade lösenord eller autocompletade. Buggigt värre.
Lösningen för egen del var att kasta ut den svenska versionen ochin med engelsk XP istället.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...