Någon (Chris?) skrev att han fick ett drömkontrakt med Suzuki efter VM-titeln -00. Innan han slutar skulle jag verkligen vilja se honom på en Yamaha eller Honda för att få veta hur mycket Suzukin har hindrat honom att köra lika fort som han gjorde -99 och -00.valmers skrev:Jag fattar fortfarande inte varför inte den där losern är sparkad än. Det finns väl bara två personer i världen som tycker Roberts är något annat än usel; hans far och Chris Ash.
Nyteknik skrev:Någon (Chris?) skrev att han fick ett drömkontrakt med Suzuki efter VM-titeln -00. Innan han slutar skulle jag verkligen vilja se honom på en Yamaha eller Honda för att få veta hur mycket Suzukin har hindrat honom att köra lika fort som han gjorde -99 och -00.
Får han kontrakt med Yamaha så säljer jag min TZ på rot. Han är slut.Nyteknik skrev:Någon (Chris?) skrev att han fick ett drömkontrakt med Suzuki efter VM-titeln -00. Innan han slutar skulle jag verkligen vilja se honom på en Yamaha eller Honda för att få veta hur mycket Suzukin har hindrat honom att köra lika fort som han gjorde -99 och -00.
Jo, men du vet han håller igen hela tiden. Egentligen är han bäst.Goodstuff skrev:Ska han överhuvudtaget vara påtänkt för en annan plats så bör han väl spöa sin teamkompis åtminstone ibland. Senast i USA fick han stryk med 50 sekunder av Hopkins. På samma material..... ingen annan förare fick lika mycket stryk av sin teamkamrat i det racet....
Med resultatraden: DNF-12-DNF-13-15-15-16-14 så håller han igen lite väl mycket....valmers skrev:Jo, men du vet han håller igen hela tiden. Egentligen är han bäst.![]()
Tycker det är rätt kul att spekulera om vad Roberts hade gjort på en Honda. Ingen kan bortse eller ta ifrån Kenny hans fart och jämnhet -99 och -00. Han körde ifrån Doohan på Suzuka -99. Visserligen i regn, men ändå. Kort därefter kraschade Mästaren på Jerez och försvann för gott. Det hade varit riktigt intressant att se Doohan vs. Roberts hela säsongen -99. Jag är ganska säker på att Valmers hade haft en helt annan inställning till Kenny om han hade tagit titeln ifrån Doohan. Det hade inte varit helt omöjligt. Fan vad jag saknar femhundrorna när jag tänker på dem och hur snabba Capirossi och Barros var på sina Emerson´s sista året.Goodstuff skrev:Ska han överhuvudtaget vara påtänkt för en annan plats så bör han väl spöa sin teamkompis åtminstone ibland. Senast i USA fick han stryk med 50 sekunder av Hopkins. På samma material..... ingen annan förare fick lika mycket stryk av sin teamkamrat i det racet....
Vad jag skulle jubla åt att se Hayden och Roberts byta hoj ett race.Chris Ash skrev:Med Kenny på en Repsol Honda så misstänker jag att svärmorsdrömmen från Kentucky skulle få svårt att hänga med.
Nyteknik skrev:Tycker det är rätt kul att spekulera om vad Roberts hade gjort på en Honda. Ingen kan bortse eller ta ifrån Kenny hans fart och jämnhet -99 och -00. Han körde ifrån Doohan på Suzuka -99. Visserligen i regn, men ändå. Kort därefter kraschade Mästaren på Jerez och försvann för gott. Det hade varit riktigt intressant att se Doohan vs. Roberts hela säsongen -99. Jag är ganska säker på att Valmers hade haft en helt annan inställning till Kenny om han hade tagit titeln ifrån Doohan. Det hade inte varit helt omöjligt. Fan vad jag saknar femhundrorna när jag tänker på dem och hur snabba Capirossi och Barros var på sina Emerson´s sista året.
Jo, fast Doohan var sjua i kvalet (efter Abe) och körde i mål som fyra. Jag minns inte, men något måste ha varit ganska fel på honom eller hojen.Chris Ash skrev:Han körde dessutom ifrån Doohan i Malaysia.
Man får den styrning man förtjänar. Sedan kan man givetvis drömma om svunna tvåtakts(forn)tider, men den resultatrad Goodstuff presenterade ovan är fakta. Kenny är slut, och har så varit i tre års tid.Nyteknik skrev:Vad jag skulle jubla åt att se Hayden och Roberts byta hoj ett race.
![]()
Hayden skulle troligen se "slut" ut om han tvingades ratta Suzukin på Donington.valmers skrev:Man får den styrning man förtjänar. Sedan kan man givetvis drömma om svunna tvåtakts(forn)tider, men den resultatrad Goodstuff presenterade ovan är fakta. Kenny är slut, och har så varit i tre års tid.
Så här ser det ut för Suzukiförarna, att hojen är skräp är en sak men följande rader är fakta enbart mellan de som kör samma skräp.Nyteknik skrev:Hayden skulle troligen se "slut" ut om han tvingades ratta Suzukin på Donington.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |