Det var ju ett tag sen han var online här, och hans site ligger också nere...
Nice ZRX1200rJag har anlitat Kurts Billack i Kungsbacka ( Jesper ).
View attachment 469226
View attachment 469224View attachment 469225
Jag skall bara ha en färg så valfri billackerare låter som ett bra förslag. Tack !Den smått beryktade Ravetrancer lackade inte själv på tiden det begav sig (hans R1a var med i ett nummer av Superbike). Dock räckte hans "more is more"-attityd till gott om uppmärksamhet. Tribalmönster och flames i olika varianter av kamelontlack...
Skall du bara ha i en färg så gå till valfri billackerare och be om pris. Vill du ha lite mer avancerat skulle jag rekommendera Paul Coene som finns i regionen. Motivlackar allt från hojar till lastbilar.
Ett tips, kolla Josefs inlägg Men oavsett så var det ju ett tag sen han var här, och han verkade inte ha lackat själv heller, om du läser resten av tråden.Jag skall bara ha en färg så valfri billackerare låter som ett bra förslag. Tack !
vad det gäller Rejvis så finns han inte under rubriken Medlemmar.
Oavsett om jag söker på rejvis eller Rejvis.
Söker jag på Rejvis så blir det länkar typ
Söker jag påPenzion Rejvíz | Malebná oblast Jeseníků
rejviz.com
sporthoj.com Rejvis
blir det länkar typ
från 2004, dvs för 18 år sedan så Rejvis verkar lämnat SH för gott för många år sedan.
Bra koll, ja !Om du kan tänja lite på "Göteborgstrakten" och vill ha grymt snygg motivlack så har den här bruden rätt bra koll på grejerna: https://www.flickan.com
OK Rejvis var en länk till Ravetrancer, missade det.Ett tips, kolla Josefs inlägg Men oavsett så var det ju ett tag sen han var här, och han verkade inte ha lackat själv heller, om du läser resten av tråden.
Stor i orden också ?Jag körde på Gelleråsen med Rave snubben för 20 år sen, han hade sin udda lackade hoj där. Kanske var 18 år sen. Rätt så omfångsrik kille har jag för mig?
Han knäckte fotpinnar pga vikten så 120Kg+ på den tiden. Vi körde ihop i ett par år. Helt klart en intressant personlighet.Jag körde på Gelleråsen med Rave snubben för 20 år sen, han hade sin udda lackade hoj där. Kanske var 18 år sen. Rätt så omfångsrik kille har jag för mig?
Kollade lite på hans Facebook. Djupt impad !Q-ster Creations AB
Q-ster Creations AB, markbovägen 12A. 1,290 likes · 2 were here. Custom Airbrush art / motivlack Custom paint Design "You got it... I'll paint it!!!" Bikes, helmets, cars, trucks, golf clubs,...www.facebook.com
Vass lackerare i Göteborg som har stort MC intresse vad jag förstått
Kört hoj tillsammans med honom ett par gånger. Har en polare som fick sin hjälm lackad av honom. Galet bra lackarbete på hans KTM super duke och polarens hjälm.Q-ster Creations AB
Q-ster Creations AB, markbovägen 12A. 1,290 likes · 2 were here. Custom Airbrush art / motivlack Custom paint Design "You got it... I'll paint it!!!" Bikes, helmets, cars, trucks, golf clubs,...www.facebook.com
Vass lackerare i Göteborg som har stort MC intresse vad jag förstått
Lacka själv???? Om du har någonstans att stå där färgdammet inte spelar någon roll? Kan i så fall rekommendera Lackmans sortiment. 1-k grund, 1-k baslack som blandas efter den kulör du vill ha - även metallic, 2-k klarlack - klarlacken är möjlig att slipa o polera om du skulle råka få rinn eller matt yta.Kollade lite på hans Facebook. Djupt impad !
Men tror han är overkill för måla några småbitar blå.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|