Linusp3 skrev:2518031Är det ingen här inne som har kommit på idén att "lacka" sitt skinnställ? Fatta va fräckt att spraya om skinnstället till en stålmannendräkt...![]()
Mr Helmut skrev:2518054Full eller?![]()
Dumaste jag använt sprayburk på var ett bakdäck![]()
Linusp3 skrev:2518031Är det ingen här inne som har kommit på idén att "lacka" sitt skinnställ? Fatta va fräckt att spraya om skinnstället till en stålmannendräkt...
Edit: Ållrajt... jag är full.
Jörgen Karlsson skrev:2518091En rätt rolig grej är att stryka svartfärg på ett par bildäck, lägga ett ljust men slitet och skitigt skinnställ på sniskan framför bilen och köra över det.
Linusp3 skrev:2518087Jajjemen. Men spray på däck låter faktiskt snäppet dummare... Varför, ville du bakslangen i neongult eller?![]()
Ricky79 skrev:2518100Istället för att lacka om stället kan man designa sitt eget som jag gjort via Jernbergs som ligger i Malung!
Jörgen Karlsson skrev:2518091En rätt rolig grej är att stryka svartfärg på ett par bildäck, lägga ett ljust men slitet och skitigt skinnställ på sniskan framför bilen och köra över det.
Man ser rätt ruggad ut sittande på hojen med bilspår tvärs över ryggen kan jag säga.
Bilister vågar inte tuta på en sån kille som glider mellan köerna: "han ser ju helt härjad och oförbätterlig ut ändå".
/J
mooslund skrev:2519530![]()
Fan va klockrent! det ska jag göra med mitt gammla skitställ som jag åker i!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |