Ok då var en fråga besvarad äre nu nån som vet nån/nåra lackerings firmor i örebro lr runtom örebro??Kronen skrev:2072799det kan hamna mellan 2000 - 10 000:- helt beroede på var du ska lackera den någonstans i trakterna. ett tips är att ringa runt till olika lackerare och fråga om priset. Sen tar du det billigaste stället.
DjFlow skrev:2073548Ok då var en fråga besvarad äre nu nån som vet nån/nåra lackerings firmor i örebro lr runtom örebro??
haha fan va dum ja e ibland... aa iofs där kan man ju kolla tack så mkt allihopBärgren skrev:2073615Kolla Gula Sidorna > Lackering
aa kolla gärna me honom va han tar, men är inte säker på att jag kmr få lacka om den av farsan, men d skulle vara schysst om du kollade dMr.PB skrev:2075376Ser att du bor i örebro känner ens farsa som är lackerare kan höra med han vad de skulle kosta hos honom om du vill?
Det ska jag göra han är bortrest nu över påsk sa han förut men jag hör med han efter sen dåDjFlow skrev:2077897aa kolla gärna me honom va han tar, men är inte säker på att jag kmr få lacka om den av farsan, men d skulle vara schysst om du kollade d
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|