Lackningen av Arai Rx-7 (Nya kort, svar 31)
Fortsättning följer..... hjälmen blir klar till veckan, då kommer mera bilder!!!
Fortsättning följer..... hjälmen blir klar till veckan, då kommer mera bilder!!!
Bifogat
Last edited:
Riktigt snygg, men jag hoppas att du ska köra bana med den där, eftersom det är olagligt att lacka en hjälm.
Olagligt?
Är inte hjälmar lackade från första början?
Och vem kollar om hjälmen är omlackad eller inte?
Myten om att inte lacka hjälmar tror jag kommer från tiden då hjälmar var gjorda av blytung glasfiber som föll sönder desto lättare ju äldre dom blev och när färgerna var kapabla att fräta hål på blottad hud.....lätt överdrift, men ändå.
Olagligt? Knappast. En "MC-bok" är inte en lagbok.eftersom det är olagligt att lacka en hjälm.
Riktigt snygg, men jag hoppas att du ska köra bana med den där, eftersom det är olagligt att lacka en hjälm.
-Klar till veckan!!???,....Hörru super-päron, menar du att du tar påskledigt från nåt så högt prioriterat som hjälmlackering??,.. ,.. ,...
Tjena!!!
Eftersom det är du som är lackeraren så är det väl du som har tagit påskledigt! Viket jag tycker är lite slöt..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|