MC Doktorn
Guest
Vart kan man göra det och hur ?? Jag vet inte hur man gör för har aldrig gjort det jo jag är gammal och hänger inte med.
juha01 skrev:2458836www.dcpp.net
Jag är gammelmodig med och har aldrig provat på torrents. Vet inte ens vad det är, och om det är bättre....
Dc funkar för mig, och jag tankar väl nåt album i veckan.
Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.juha01 skrev:2458836www.dcpp.net
Jag är gammelmodig med och har aldrig provat på torrents. Vet inte ens vad det är, och om det är bättre....
Dc funkar för mig, och jag tankar väl nåt album i veckan.
morlock skrev:2459848Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.
Varför inte tipsa om de legitima tjänsterna som exempelvis cdon.com erbjuder. Eller via iTunes?
morlock skrev:2459848Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.
Varför inte tipsa om de legitima tjänsterna som exempelvis cdon.com erbjuder. Eller via iTunes?
morlock skrev:2459848Varför inte tipsa om de legitima tjänsterna som exempelvis cdon.com erbjuder. Eller via iTunes?
Trådstartaren frågade vart man kunde ladda hem musik, och hur man gör det. Inte att han skulle dela med sig av musik eller något annat.juha01 skrev:2461102Men det beror ju på vad du laddar ner/upp!
Ja? ...hansome skrev:2461110Du gjorde just det, va?
crossniklas skrev:2461738Ska man tanka hem mindre grejjor som musikalbum och sånt så funkar ju DC bäst. Ska man tanka hem hela dvd-r rullar så kör man med torrents. www.swebit.com är t.ex. en torrentsida du kan tanka ifrån med bättre resultat. Sök ansökan om att bli medlem på morgonen så är det enklare att komma in när de på kvällen har kickat medlemmar. Där har man hög hastighet på nedladdningen eftersom där handlar det om att ha hög ratio, dvs man ska både ladda hem och ladda upp! (D.v.s. inte som www.thepiratebay.com där det undviks att ladda upp).
ladda ner bitcomet det finns gratis sen bara gå in på the pirate bay och ladda svårare än så är det inte men en filer kan vara rarade (winrar) finns också att ladda ner gratis speciellt filmer som är lite större,det är ett komprimeringsprogram kan jag tilllägga. annars om du är gammal så kanske du har nån tonåring i släkten de brukar vara haj på fildelning som kan visa dig. lycka till.MC Doktorn skrev:2458811Vart kan man göra det och hur ?? Jag vet inte hur man gör för har aldrig gjort det jo jag är gammal och hänger inte med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|