Ladda ner musik ?

MC Doktorn

Guest
Vart kan man göra det och hur ?? Jag vet inte hur man gör för har aldrig gjort det jo jag är gammal och hänger inte med.

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
www.dcpp.net

Jag är gammelmodig med och har aldrig provat på torrents. Vet inte ens vad det är, och om det är bättre....

Dc funkar för mig, och jag tankar väl nåt album i veckan.

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
juha01 skrev:
2458836 www.dcpp.net

Jag är gammelmodig med och har aldrig provat på torrents. Vet inte ens vad det är, och om det är bättre....

Jag kör bara med torrents, har aldrig testat DC++. Dock tror jag att det är större chans att hitta det man söker på DC++ om man nu inte bara är ute efter det senaste.

bara att ladda ner ett torrentprogram som "uTorrent" och knalla in på piratebay eller nån annan BT-sajt och söka. Allt sköts automatiskt med uTorrent så det är inte svårt att lära sig.

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
För enstaka låtar tycker jag Limewire fungerar helt OK

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
juha01 skrev:
2458836 www.dcpp.net

Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.

Varför inte tipsa om de legitima tjänsterna som exempelvis cdon.com erbjuder. Eller via iTunes?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
lagligt, kan bli nåt, 192kbps vid årskiftet

Med vårt exklusiva abonnemangs-erbjudande Pay n' Play Streaming betalar du 89 Kr och får streama hur mycket du vill från hela vårt sortiment i en månad. Pay n' Play Streaming förlängs automatiskt med ytterligare 1 månad när abonnemanget går ut. Det finns ingen bindningstid och du kan säga upp abonnemanget fram till 1 dag innan det förnyas.

www.homedownloads.se

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
morlock skrev:
2459848 Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.

Varför inte tipsa om de legitima tjänsterna som exempelvis cdon.com erbjuder. Eller via iTunes?

all musik o film är väl inte det :va
ni kan få ladda hem en tracker låt av mig grattis :tummenupp

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
morlock skrev:
2459848 Tycker det är ganska faschinerande att folk direkt rekommenderar eller tipsar om alternativ för att ladda hem upphovsrättsskyddat material, som erbjuds olagligt.

Men det beror ju på vad du laddar ner/upp!

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Ska man tanka hem mindre grejjor som musikalbum och sånt så funkar ju DC bäst. Ska man tanka hem hela dvd-r rullar så kör man med torrents. www.swebit.com är t.ex. en torrentsida du kan tanka ifrån med bättre resultat. Sök ansökan om att bli medlem på morgonen så är det enklare att komma in när de på kvällen har kickat medlemmar. Där har man hög hastighet på nedladdningen eftersom där handlar det om att ha hög ratio, dvs man ska både ladda hem och ladda upp! (D.v.s. inte som www.thepiratebay.com där det undviks att ladda upp). :)

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
crossniklas skrev:
2461738 Ska man tanka hem mindre grejjor som musikalbum och sånt så funkar ju DC bäst. Ska man tanka hem hela dvd-r rullar så kör man med torrents. www.swebit.com är t.ex. en torrentsida du kan tanka ifrån med bättre resultat. Sök ansökan om att bli medlem på morgonen så är det enklare att komma in när de på kvällen har kickat medlemmar. Där har man hög hastighet på nedladdningen eftersom där handlar det om att ha hög ratio, dvs man ska både ladda hem och ladda upp! (D.v.s. inte som www.thepiratebay.com där det undviks att ladda upp). :)

www.swebits.org :mattias

morlock skrev:

Det ska ju bli lagligt enligt GP. :rolleyes:

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
MC Doktorn skrev:
2458811 Vart kan man göra det och hur ?? Jag vet inte hur man gör för har aldrig gjort det jo jag är gammal och hänger inte med.
ladda ner bitcomet det finns gratis sen bara gå in på the pirate bay och ladda svårare än så är det inte men en filer kan vara rarade (winrar) finns också att ladda ner gratis speciellt filmer som är lite större,det är ett komprimeringsprogram kan jag tilllägga. annars om du är gammal så kanske du har nån tonåring i släkten de brukar vara haj på fildelning som kan visa dig. lycka till.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA