Laddat upp inför helgen?

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Out_Spinner skrev:
Har han inte åldern inne så är det risk att han gör det. Men om man ska kalla ett moppefucko från Ljusdal (som förövrigt skryter på sporthoj.com om att han samtidigt hånglar med två 22åriga tjejer) en man kan ju disskuteras.

:rofl

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Jamen, du har ju rätt.
Okej vissa alkoholdrycker e de ju inget fel på, men jag skulle inte tänka på att åka ut och köra med varken Derbin eller allraminst Miton med några fler promille i mig.

Och så lite sanning:
Det är först över 25 år som hjärnan är såpass utvecklad att alkohol i viss mån kan gå att dricka, e du under 25 tar hjärnan stort stryk av bara ett par öl, så kravet på 18 fyllda för öl e väl inte så grymt då.......

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Mikael Cagiva skrev:
Jamen, du har ju rätt.
Okej vissa alkoholdrycker e de ju inget fel på, men jag skulle inte tänka på att åka ut och köra med varken Derbin eller allraminst Miton med några fler promille i mig.

Jag har kört PVn i onyktert tillstånd 2 gånger och jag tänker inte göra om det! Det är faktiskt ganska otäckt då man har så sega reaktioner... Och med hojen tänker jag allra minst köra full! Det vore ju livsfarligt, dumt osv

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Out_Spinner skrev:
Är jag den enda som inte är särskilt intresserad av att höra era coola alkoholvanor? Snart får man väl höra vem som dricker mest mjölk till maten.

Alkohol och motorcyklar har inte mycket gemensamt.
Men visst. God öl är underbart, speciellt i trevligt sällskap.

Tack, nu slapp jag att skriva det ;)

En riktig man kör inte 125a.

Vad blir då en pojke utan hoj? Jo just det, han förblir en pojke. :bow

Last edited:

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
En annan har supigt 3 dar i sträck nu,är en aningen slut.Har averkat en platta Hansa,en platta Carlsberg,en liter Whiskey,12 Bacardi Breezer.Det hela resulterade i slagsmål, grann klagomål,Bråk på stan med ca alla,Och en jävligt sur mage.Känns som jag ska gå och dö nu eller nått hoppas ni andra mår bättre....//Robban

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
KawaF3771 skrev:
Jag har kört PVn i onyktert tillstånd 2 gånger och jag tänker inte göra om det! Det är faktiskt ganska otäckt då man har så sega reaktioner... Och med hojen tänker jag allra minst köra full! Det vore ju livsfarligt, dumt osv

Att köra PV är ju en näradöden-upplevelse i princip hela tiden :rofl

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
RGmaniac skrev:
En annan har supigt 3 dar i sträck nu,är en aningen slut.Har averkat en platta Hansa,en platta Carlsberg,en liter Whiskey,12 Bacardi Breezer.Det hela resulterade i slagsmål, grann klagomål,Bråk på stan med ca alla,Och en jävligt sur mage.Känns som jag ska gå och dö nu eller nått hoppas ni andra mår bättre....//Robban

AKTA!!! inte får du skriva sådär på Sporthoj.com FYFYFY RGmaniac!!!!
*ironi* (outspinner kanske hoppar på dig)

härligt att supa till lite va', jag har stora minnes-luckor sen i fredags :öl fan lite pinsamt när man gick och stötte på alla brudar man såg inkl. alla träsktroll som man i fyllan tycker ser halvskapliga ut :crash :crash :zpy

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Hammet skrev:
AKTA!!! inte får du skriva sådär på Sporthoj.com FYFYFY RGmaniac!!!!
*ironi* (outspinner kanske hoppar på dig)

härligt att supa till lite va', jag har stora minnes-luckor sen i fredags :öl fan lite pinsamt när man gick och stötte på alla brudar man såg inkl. alla träsktroll som man i fyllan tycker ser halvskapliga ut :crash :crash :zpy
Lägg av nu. Jag är inte ensam om att bli irreterad när folk som du sitter och skryter.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning