Ladies & Gent´s, min nya räser

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chris Ash skrev:
Dream on....

Chrille är nog ett hopplöst fall. Precis som de där syntharna som inte förstår storheten i "The number of the beast".

Har aldrig förstått mig på Mäijdens s k storhet... :hej

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Gratulerar Ali, lika dekaltrimmad som den gamla?

Passar på att räcka upp en hand också... :rock ehh fel hand :hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
Dream on....

Chrille är nog ett hopplöst fall. Precis som de där syntharna som inte förstår storheten i "The number of the beast".

Nu pratade allt jag och Filip på att byta hoj så sent som förra veckan men jag ville inte göra det första dagen av två. Tyvärr höll inte Filips hand för en andra dag så diskussionen dog där.

Mitt problem är att jag HATAR att låna hojar. Jag har kört omkull tre ggr på tre säsonger men inbillar mig alltid att jag ska sabba något om jag lånar en hoj.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Nu pratade allt jag och Filip på att byta hoj så sent som förra veckan men jag ville inte göra det första dagen av två. Tyvärr höll inte Filips hand för en andra dag så diskussionen dog där.

Mitt problem är att jag HATAR att låna hojar. Jag har kört omkull tre ggr på tre säsonger men inbillar mig alltid att jag ska sabba något om jag lånar en hoj.

Där håller jag faktiskt med, jag är inget fan av att låna hojar. Speciellt inte för seriöst bansmisk.

Men vafan....det är ju en sån där racer...... ;)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
abstruse skrev:
Har aldrig förstått mig på Mäijdens s k storhet... :hej

Du tror antagligen att "Guns'nRoses" är en fredsrörelse, "Monkey Business" är apburen på Skansen och att "Painkiller" kort och gott är engelska för smärtstillande......

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Fast det räcker att låna under en 5-6 varv bara för att känna vad det handlar om, Felloff vill nog iaf inte låna din tourer längre än så :p

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
gulsvartkawwa skrev:
Fast det räcker att låna under en 5-6 varv bara för att känna vad det handlar om, Felloff vill nog iaf inte låna din tourer längre än så :p

Han påstod allt att han inte ville köra Sukka men det var ju bara ett spel för kulisserna...... Såg honom allt smyga omkring och pilla på Sukkan på nätterna...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
:bow For those about to 125 räzer, i salute j00 :bow

Alla dom andra suspekta klasserna kan dra nåt gammalt över sig, ska det vara RR så ska det vara tvåtakt, så är det bara! ;)

Grattis till nyförvärvet.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Han påstod allt att han inte ville köra Sukka men det var ju bara ett spel för kulisserna...... Såg honom allt smyga omkring och pilla på Sukkan på nätterna...

hehe, jag har ju kört sukka750, en trevlig upplevelse, bara menade att det inte var något tvång att jag skulle köra din hoj för att skulle leka med min cykel, iom att du var lite nödig eftersom - citat chrille "Du klotade ju sist du körde fyrtakt" ;).
För att ge dig beröm tycker jag bättre om 750'n än 1000, men det har jag nog skrivit innan ;)

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
gulsvartkawwa skrev:

Hehe, Gulsvart du kan ju dra skillnaderna mellan din nuvarande buss och racercalles gamla cykel :tummenupp

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Du tror antagligen att "Guns'nRoses" är en fredsrörelse, "Monkey Business" är apburen på Skansen och att "Painkiller" kort och gott är engelska för smärtstillande......

"Slim Intoxicado drinkin' dime store hooch
Is always in a circle with his part-time pooch
Little creepy's playing dollies on the New York rain
Thinkin' Bowie's just a knife. Ooh the pain

I ain't seen the sun since I don't know when
The freaks come out at nine and it's twenty to ten
What's this funk That you call junk?
To me it's just monkey business "

Vilken otrolig låt det är......hängde på låset för att köpa "Slave to the grind" ett av hårdrockens mest underskattade mästerverk!

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
oFFkeFF skrev:
hehe, jag har ju kört sukka750, en trevlig upplevelse, bara menade att det inte var något tvång att jag skulle köra din hoj för att skulle leka med min cykel, iom att du var lite nödig eftersom - citat chrille "Du klotade ju sist du körde fyrtakt" ;).
För att ge dig beröm tycker jag bättre om 750'n än 1000, men det har jag nog skrivit innan ;)

Där satte du fingret på det! Att köra såna hojar är "trevligt" och "skoj" att köra racer är en narkotisk drömupplevelse som försätter en i ett darrande trancetillstånd.

Halleluja!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
".....
Vilken otrolig låt det är......hängde på låset för att köpa "Slave to the grind" ett av hårdrockens mest underskattade mästerverk!

Ibland säger du så otroligt bra saker. En skiva som jag ska köpa mitt tredje ex av nu för de tar så mycket stryk när det är fest :rock

oFFkeFF skrev:
....

Du ska inte ta mig på allvar. Det gör jag inte ens själv... :crash

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:

"The botten is nådd"... :rolleyes:

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Chrille skrev:

Ica är býggd av metall och därmed Metallica, Vadå trodde nån nåt annat :confused:

Enda nackdelen med min räser är att på rakorna känns det som min handled ska skaka loss men men :squid

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...