Om de va den vita du tänkte på så den vann vi mot..
Men de beror ju på att han kanske va lite rädd om bilen etc etc kanske
Om man säger så att riktigt grymma sportvagnar med duktiga chaufförer har man lite svårt att skaka av sig om man säger så..
...Om man säger så att riktigt grymma sportvagnar med duktiga chaufförer har man lite svårt att skaka av sig om man säger så..
Mycket enkelt och sant - jag skakar inte av mig själv med Gixxern, när jag kör Imprezan på superkurvig väg, möjligen på bana där antalet varv med ett fordon blir avgörande... Skall banne mig testa Knudan nästa år med STi:n - blir nog under 1.10 efter en dag! Personbästa med Gixxen 1.08.56 efter många år.
Har för mig här funnits en del trådar om detta på forumet senaste tiden...
Var är dvd:n?
Det krävs en mer än hygglig förare på mc för att skaka av sig en hyffsat potent bil/förare - se bara på på mitt bästa Impreza STI "taxi" varv som ligger på 8.03 fullvarv vilket gör ca 7.33 BTG - få mc förare som kört så fort fram tills idag vid BTG mätningar, kanske 10 stycken!!
Sporthoj med rätt förare verkar ha en absolut limit på strax under 7.30 på fullvarv vilket 2 förare klarat av (en med 600cc samt en med 1000cc), med bil under 7.30 på fullvarv kanske vi pratar om 5-6 om jag inte har helt fel!!??
Ser fram emot filmen, speciellt i från Nürburgring!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|